2007-04-11, 15:07
Medlem
Recas avatar
Från Nwt:

Citat:
En 65-årig man misshandlades brutalt i sitt hem i Kristinehamn, natten till i fredags.
Tre unga män häktades under annandagen, misstänkta för att ha brutit sig in och gjort sig skyldiga till misshandeln. Polisen är i nuläget förtegen om motivet till brottet.

Citat:
Kristinehamn surrar av rykten om vad som låg bakom den brutala misshandeln av en 65-åring.
De misstänkta har gjort medgivanden men åklagaren vill
inte uttala sig om motivet.

Är det någon som vet vilka som ligger bakom detta och hur snacket i Kristinehamn går?
Citera
2007-04-17, 10:33
Medlem
65-åringen kallas för "Uffe-tuff" har jag hört...
Citera
2007-05-07, 16:31
Medlem
vad jag hört ryktas om så är det sonen till en fd dokusåpakändis som ligger bakom det
Citera
2007-05-07, 17:04
Medlem
är du säker på att det inte är polisen,,
har hört att dom gillar att misshandla gammla gubbar

särskilt om dom blir filmade samtidigt
Citera
2007-05-07, 19:35
Medlem
65-åringen kör en risig vit mercedes med en schäfer i baksätet dag in och dag ut på stan...

Orsaken till att han blev nerslagen var att hans dotter tidigare hade varit där och ville låna en stor summa pengar av honom för att kunna betala en knarkskuld. När han inte gav henne några pengar så skickade hon tre stycken snubbar på sin farsa.
Citera
2007-05-07, 20:51
Medlem
zzetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
65-åringen kör en risig vit mercedes med en schäfer i baksätet dag in och dag ut på stan...

Orsaken till att han blev nerslagen var att hans dotter tidigare hade varit där och ville låna en stor summa pengar av honom för att kunna betala en knarkskuld. När han inte gav henne några pengar så skickade hon tre stycken snubbar på sin farsa.
vilken trevlig fader-dotter-relation.
Citera
2007-06-14, 10:58
Medlem
besservissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Wahlander
vad jag hört ryktas om så är det sonen till en fd dokusåpakändis som ligger bakom det

Det stämmer alldeles utmärkt det

Han dömdes så sent som i våras för misshandel. En idiot av stora mått
Citera
2007-06-14, 11:01
Medlem
besservissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta

Jag har hört att det var för att hon anklagat sin farsa för att ha förgripit sig på henne. Och dessa "gentlemän" skulle då göra upp med gubben. Vad jag även hört så är detta falska anklagelser från henne.
Citera
2009-07-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av besservisser
Det stämmer alldeles utmärkt det

Han dömdes så sent som i våras för misshandel. En idiot av stora mått

Fröken besservisser, var det så att du var med och såg personerna och händelsen i fråga och därför är så väldigt säker på vem som är skyldig? Nej precis, jag känner personen som du anklagar och han har definitivt ingenting med detta att göra.

Tycker att det känns väldigt tråkigt att även någon i din ålder som borde vara lite mer belevad och vettig måste sitta och skvallra på kafferasterna och tro på och sprida dåliga rykten om folk.

Han hälsar iallafall och du kan väl själv tänka dig hur roligt det är att bli anklagad för en sådan här sak.

Nej, skärpning på er skvallertanter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in