Vet inte hur detta har uppstått. Förut har jag kört med en CD- och en DVD-läsare och Nero har hittat båda, men nu helt plötsligt hittar den inte DVD:n. Testade att ta bort hela CD-läsaren ur datorn för den behövs ju inte egentligen så nu har jag bara DVD:n men Nero hittar inget ändå, bara nån "Image Recorder".
Men däremot kan jag spela upp skivor och annat i DVD:n men Nero vägrar att hitta den!
Vad ska jag göra? Jag tror jag har Nero 6 Ultra Edition.
Jag har exakt samma problem, har varit så hela tiden på den här datorn. DVD-läsaren/brännaren fungerar till allting som vanligt, men NERO kan inte hitta den.
Lite svårt att förklara följden, men om du är i den sista dialogrutan innan du ska bränna, överst upp är en "gardin" , där står det image recorder. Tryck på "gardinen", och välj din DVD-brännare där.
Lite svårt att förklara följden, men om du är i den sista dialogrutan innan du ska bränna, överst upp är en "gardin" , där står det image recorder. Tryck på "gardinen", och välj din DVD-brännare där.
Lycka till
Hmm jag ska installera 6.6-versionen och se ifall jag kommer så långt som du säger :P Ska kolla upp det med "gardinen"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!