2007-04-11, 12:58
Medlem
Vet inte hur detta har uppstått. Förut har jag kört med en CD- och en DVD-läsare och Nero har hittat båda, men nu helt plötsligt hittar den inte DVD:n. Testade att ta bort hela CD-läsaren ur datorn för den behövs ju inte egentligen så nu har jag bara DVD:n men Nero hittar inget ändå, bara nån "Image Recorder".

Men däremot kan jag spela upp skivor och annat i DVD:n men Nero vägrar att hitta den!

Vad ska jag göra? Jag tror jag har Nero 6 Ultra Edition.
Citera
2007-04-11, 13:02
Medlem
TuXIs avatar
Jadu.
Fildelning är väl inte rätt forum, så det blir väl svårt att få hjälp här.

Skickar till MS.

/Mod
Citera
2007-04-11, 13:02
Medlem
Dia Psalmas avatar
Jag har exakt samma problem, har varit så hela tiden på den här datorn. DVD-läsaren/brännaren fungerar till allting som vanligt, men NERO kan inte hitta den.
Citera
2007-04-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Jadu.
Fildelning är väl inte rätt forum, så det blir väl svårt att få hjälp här.

Skickar till MS.

/Mod

Det är flest inne här Plus att det har ju inte så mkt med operativsystem att göra utan ett brännarprogram i detta falll.
Citera
2007-04-11, 13:05
Medlem
Känner mig såå maktlös...tråden trivdes ju på "Fildelning" :P
Citera
2007-04-11, 13:47
Medlem
Norrmannens avatar
Lite svårt att förklara följden, men om du är i den sista dialogrutan innan du ska bränna, överst upp är en "gardin" , där står det image recorder. Tryck på "gardinen", och välj din DVD-brännare där.

Lycka till
Citera
2007-04-11, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmannen
Lite svårt att förklara följden, men om du är i den sista dialogrutan innan du ska bränna, överst upp är en "gardin" , där står det image recorder. Tryck på "gardinen", och välj din DVD-brännare där.

Lycka till

Hmm jag ska installera 6.6-versionen och se ifall jag kommer så långt som du säger :P Ska kolla upp det med "gardinen"
Citera
2007-04-11, 14:13
Medlem
Ok men med denna versionen 6.6 Ultra Edition så funkar allt som det ska! Men tack för hjälpen ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in