2007-04-10, 23:30
Medlem
Tja!

Har kurat 2 ggr tidigare. Deca 200 mg och testo enanthate 250 mg i 10 veckor på båda kurerna, samt clomid 30 dagar efter kur. Första kuren gav en netto viktuppgång på 12 kg och en jävla massa styrka. 5 månader senare körde jag på samma kur fast då gick jag bara upp 3 kg (vätska??) som tappades efter kuren och styrkeökningen var inget och hurra för vilken oxå tappades efter kuren.

Nu hade jag tänkt köra samma kur igen. Det har gått 11 månader sen senast. Vad skulle ni rekommendera att man körde på för dos? Ska jag dubbla den eller räcker det kanske med gamla doseringen med tanke på att det var ett tag sedan man körde senast?
Citera
2007-04-10, 23:45
Bannlyst
Kanske.. 250mg Testo/ew och 400mg Deca/ew i en 10-12v.
Och kanske Hcg ett par ggr under kuren för bollarna.
Alltså dubbla dosen Deca bara.

Eller samma doser som du kört tidigare 250mg Testo och 200mg Deca, fast du trycker e5d i stället då kommer ju du upp i lite högre doser Ew och håller kanske lite jämnare nivåer på Testot.
Citera
2007-04-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Kanske.. 250mg Testo/ew och 400mg Deca/ew i en 10-12v.
Och kanske Hcg ett par ggr under kuren för bollarna.
Alltså dubbla dosen Deca bara.

Eller samma doser som du kört tidigare 250mg Testo och 200mg Deca, fast du trycker e5d i stället då kommer ju du upp i lite högre doser Ew och håller kanske lite jämnare nivåer på Testot.

tack för tipset. det andra upplägget låter bättre med tanke vad jag läst så bör deca mängden ligga under testo mängden för bättre effekt.

Fler förslag välkomnas för bulkkur
Citera
2007-04-11, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Invitro
tack för tipset. det andra upplägget låter bättre med tanke vad jag läst så bör deca mängden ligga under testo mängden för bättre effekt.

Fler förslag välkomnas för bulkkur

Då är det allt snarare tvärtom... att Deca gör sig bäst i ganska höga doser..
Citera
2007-04-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Då är det allt snarare tvärtom... att Deca gör sig bäst i ganska höga doser..

Om det stämmer är ju frågan vilken av de 2 uppläggen som kan funkar bäst. Vill helst inte att det ska gå som det gick på 2a kuren. Kunde köpt annat skoj för pengarna då
Citera
2007-04-11, 01:39
Medlem
k0nsls avatar
Tycker också du borde höja Deca dosen och hålla testot på ungefär samma dos - fast nu har du ju kört på den dosen två gånger redan, så det kanske är värt att testa att höja den till 500mg? Bara en tanke.

Sen finns det ju andra faktorer såsom äktheten på varorna; dieten; vila; träning och sådant.
Citera
2007-04-11, 05:26
Medlem
Kanske köra 12v deca 13v testo och hcg v10-12. avsluta med ryssar tex v14-15 sen PCT..bara ett förslag.. 400deca 250mg testo
Citera
2007-04-11, 15:45
Medlem
Verkar som flera är överens om att höja deca dosen är optimalast. Blir nog att jag kör på det och kanske lite ryssar som ovan nämnt.

Vad finns det för alternativ till decan förutom boldenon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in