• 1
  • 2
2007-04-10, 22:37
Medlem
Efter att ha kurat i 18 år av och till, så måsta jag erkänna att det är så djävla skönt att vara ren, riktigt skönt.
Är inne på 6 månaden nu, säger inte att jag slutat, men det känns bra att vara ren, som om man varit djävligt sliten utan att känna till det.
Någon annan som känner lidadannt
Citera
2007-04-10, 22:47
Medlem
Hjort är hjort sade älgen och hoppade i vattnet och blev ren!
Citera
2007-04-10, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekuling
Hjort är hjort sade älgen och hoppade i vattnet och blev ren!

Du är en rolig prick du
Citera
2007-04-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagge
Efter att ha kurat i 18 år av och till, så måsta jag erkänna att det är så djävla skönt att vara ren, riktigt skönt.
Är inne på 6 månaden nu, säger inte att jag slutat, men det känns bra att vara ren, som om man varit djävligt sliten utan att känna till det.
Någon annan som känner lidadannt

Så 6 månader är det längsta du varit ren under 18 år?
Citera
2007-04-11, 00:40
Medlem
c-d af ands avatar
Bara av ren nyfikenhet så måste jag fråga hur mycket har du gått upp i vikt under dom 18åren? Och hur mycket du har tappat hittills.

Blir kanske mycket frågor, men tycker detta är ett fascinerande ämnesområde, bl.a. eftersom jag funderar i banorna att gå på lågdos testo och hcg från min 40årsdag fram tills döden knackar en på axeln.

Så jag fortsätter med att fråga vilka prepp du har använt och i vilka doser.

Ber ursäkt ifall detta på något sätt inte berör huvudämnet.

Med vänlig hälsning
C-D af And
Citera
2007-04-11, 19:36
Medlem
50 pannor gick jag väl upp och nu ner 15, .
Jag tror väl inte att lågdos testo tills du dör borde vara några problem
Har provat allt förutom växt , och monsterdoser till och från. Har nyligen gjort leverprov utan anmärkning, men det är väl kolestorolet man får kolla upp ordenligt, hade riktigt lågt

Citat:
Ursprungligen postat av c-d af and
Bara av ren nyfikenhet så måste jag fråga hur mycket har du gått upp i vikt under dom 18åren? Och hur mycket du har tappat hittills.

Blir kanske mycket frågor, men tycker detta är ett fascinerande ämnesområde, bl.a. eftersom jag funderar i banorna att gå på lågdos testo och hcg från min 40årsdag fram tills döden knackar en på axeln.

Så jag fortsätter med att fråga vilka prepp du har använt och i vilka doser.

Ber ursäkt ifall detta på något sätt inte berör huvudämnet.

Med vänlig hälsning

C-D af And
Citera
2007-04-11, 19:40
Medlem
ikhs avatar
Grattis! Och lycka till nu. Var ren i ett helt år innan jag smygstartade för några veckor sen. Men kommer aldrig att dra på som förrut, nu håller man sig under 1gr/Ew.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-11, 19:52
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Grattis! Och lycka till nu. Var ren i ett helt år innan jag smygstartade för några veckor sen. Men kommer aldrig att dra på som förrut, nu håller man sig under 1gr/Ew.

/mvh Ikh
yeeeeeee right.......
vänta ett par månader så gasar du på igen...
men ska du ligga på max gramet kan du ju iallafall ligga på 500mg testo med 500mg tren alltid något
Citera
2007-04-11, 19:55
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
yeeeeeee right.......
vänta ett par månader så gasar du på igen...
men ska du ligga på max gramet kan du ju iallafall ligga på 500mg testo med 500mg tren alltid något
Hehehe... Risken är rätt stor, men är så jobbigt när man måste hårdköra sin kost för att öka i styrka och storlek utan att kärringen märker nått, enklare när man bara kan öka fritt :P

Ska faktiskt gå på en Anavar/testo kur snart. Fick en del anavar att testa, så var väl lika bra

Men tanten är lite misstänksam sedan jag legat på winstrol i 6veckor, hon tycker jag blivit så mycket hårdare

/mvh Ikh
Citera
2007-04-11, 20:01
Medlem
biggens avatar
Citat:
Hehehe... Risken är rätt stor, men är så jobbigt när man måste hårdköra sin kost för att öka i styrka och storlek utan att kärringen märker nått, enklare när man bara kan öka fritt :P

Ska faktiskt gå på en Anavar/testo kur snart. Fick en del anavar att testa, så var väl lika bra

Men tanten är lite misstänksam sedan jag legat på winstrol i 6veckor, hon tycker jag blivit så mycket hårdare

/mvh Ikh
jo de är lite tråkigt när man få smyga.. själv har ja de bra med att tanten vet o inte bryr sig! i och för sig vill hon att ja ska gå ner 10-15kg.
har du fått testa mer..... ja vill med.. få nog snacka med grabbarna hahah
vilka doser?
Citera
2007-04-11, 20:10
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
jo de är lite tråkigt när man få smyga.. själv har ja de bra med att tanten vet o inte bryr sig! i och för sig vill hon att ja ska gå ner 10-15kg.
har du fått testa mer..... ja vill med.. få nog snacka med grabbarna hahah
vilka doser?
Fick testa winstrol 50mg/Ed i 6veckor, och nu blir det Anavar i 5veckor, på hyffsade doser - 50mg/Ed. Har jag för mig. Kan säga så här, MYCKET NÖJD MED WINSTROLEN!!! Sen blir det Testo E 150mg/E5d i 10veckor. Borde få mig i bra sommarform, och lite tyngre än min senaste deffvikt.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-11, 20:23
Medlem
biggens avatar
Citat:
Fick testa winstrol 50mg/Ed i 6veckor, och nu blir det Anavar i 5veckor, på hyffsade doser - 50mg/Ed. Har jag för mig. Kan säga så här, MYCKET NÖJD MED WINSTROLEN!!! Sen blir det Testo E 150mg/E5d i 10veckor. Borde få mig i bra sommarform, och lite tyngre än min senaste deffvikt.

/mvh Ikh
va roligt ja de blir lagom deff, hade ju höjt testot lite bara....
nu snodde vi sagges tråd haha, men ja fundera på att åka o hämta ghrp-6 och kombinera det till tillväxten ja kör, du har inga förslag hur man kan dela upp dom preppen på dagen, kan lägga upp en ny topic så slipper vi förstöra denna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in