2007-04-10, 16:42
Medlem
Hejsan!

Jag har lyckats få två användare här på FB. ja har nu kommit åt dom båda men skulle jätte gärna vilja sammanföra dessa två. Skulle ni inte kunna ordna det till mej?
Ja skulle bli super glad!
Tack

Horatio och Horatio_2 är kontona ja skulle vilja ha som samma
2007-04-10, 19:12
Medlem
El Zorros avatar
Tyvärr så gör vi inte det. Du har bara två inlägg med din andra användare så spelar det någon större roll egentligen
2007-04-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Tyvärr så gör vi inte det. Du har bara två inlägg med din andra användare så spelar det någon större roll egentligen

Ja vill ha mitt första namn Horatio på detta konto ja har nu. Och sen har ja väl 21 på de första och 81 på de andra.

Men men. får väl bli Horatio_2 då även om 2:an suger....
2007-04-10, 21:29
Moderator
impieteers avatar
Men varför?

Du har få inlägg med båda kontona. Lägg ner det du inte vill använda, skriv i signaturen på det att du använder ett annat konto och börja skriv med ditt huvudkonto så kommer ingen att komma ihåg ditt andra konto efter en stund.
2007-04-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Men varför?

Du har få inlägg med båda kontona. Lägg ner det du inte vill använda, skriv i signaturen på det att du använder ett annat konto och börja skriv med ditt huvudkonto så kommer ingen att komma ihåg ditt andra konto efter en stund.

De är inte så att folk ska komma i håg. Mina inlägg (även om dom är få) är nästan som en dagbok. Ja skulle inte vilja bli av med de ja skrivigt men nerkar inte bättre än så.

Ja tar de gamla så ja slipper 2:an. Ska bara avsluta Horatio_2 och fixa över min avatar till den gamla.
2007-04-10, 22:48
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horatio
De är inte så att folk ska komma i håg. Mina inlägg (även om dom är få) är nästan som en dagbok. Ja skulle inte vilja bli av med de ja skrivigt men nerkar inte bättre än så.

Ja tar de gamla så ja slipper 2:an. Ska bara avsluta Horatio_2 och fixa över min avatar till den gamla.

Bli av med? Inläggen kommer att stå kvar oavsett.
2007-04-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Bli av med? Inläggen kommer att stå kvar oavsett.

Jo för 20 eller nått ligger på de ena medens 80 nått ligger på de andra. Ja vill ha ALLA inlägg kvar men bara en användare?

Jaja nog om de. de löser sig
2007-04-10, 23:10
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horatio_2
Jo för 20 eller nått ligger på de ena medens 80 nått ligger på de andra. Ja vill ha ALLA inlägg kvar men bara en användare?

Men de kommer ju att ligga kvar och du kommer att kunna läsa dem och du kommer att kunna söka upp dem (om sökfunktionen fungerar den dagen...) så vad är problemet? Vad blir bättre om du skulle få slå hop kontona?

Blir du lite mer aktiv och skaffa flera hundra inlägg så kommer du väl inte att bry dig om att du har 80 inlägg under ett annat namn en gång i tiden?
2007-04-10, 23:17
Medlem
JustMes avatar
Trolleri trollera?

Sluta uppmuntra trollet! Herregud... att ni aldrig lär er...
2007-04-10, 23:19
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horatio_2

Du vet om att du kan bli bannad om du använder två konton i samma tråd antar jag. I denna tråden spelar det kanske ingen större roll men tänk dig för i fortsättningen.
2007-04-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Men de kommer ju att ligga kvar och du kommer att kunna läsa dem och du kommer att kunna söka upp dem (om sökfunktionen fungerar den dagen...) så vad är problemet? Vad blir bättre om du skulle få slå hop kontona?

Blir du lite mer aktiv och skaffa flera hundra inlägg så kommer du väl inte att bry dig om att du har 80 inlägg under ett annat namn en gång i tiden?

Men jag är inte så aktiv så ja kommer få 10 048 inlägg utan är rädd om dom få jag har. Ja skriver inlägg med kvalite och inte fter kvantitet

Nää då ja tar bort ett av dom. Ja ska bara spara inläggen på datortn istället. Orka ha två konton. Ja har svårt att komma ihåg lösenet till ett.
2007-04-11, 12:38
Medlem
Kuyichis avatar
Du kan inte ta bort konton heller. Du kommer med andra ord att ha båda kvar oavsett om du vill det eller inte.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in