2007-04-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyichi
Du kan inte ta bort konton heller. Du kommer med andra ord att ha båda kvar oavsett om du vill det eller inte.

Hahaha! Ja jag har förstått det.
2007-04-11, 18:05
Medlem
Germanias avatar
banna honom för att han använder två konton i denna tråd
2007-04-11, 18:54
Bannlyst
När du bestämde dig för Horatio(1) , varför fortsatte du då skriva med horatio 2 i denna tråden? Du ville ju ha mer inlägg på horatio 1 ?
2007-04-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xami
När du bestämde dig för Horatio(1) , varför fortsatte du då skriva med horatio 2 i denna tråden? Du ville ju ha mer inlägg på horatio 1 ?

Helt ärligt? Ja kan inte hålla reda på dom. Ja har (dom senaste gångerna när ja skrivit) öppnat båda för att försöka få bort de ena men utan resultat.

NU vet jag att ja inte kan ha två konton samt att ja INTE kan ta bort dem ja har så nu blire bara Horatio_2.

Och shit vilken grejj de blev av de här då. Ja ville bara ha ett konto och inte två...
2007-04-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
banna honom för att han använder två konton i denna tråd

ja kanske skulle överge båda kontona för att skaffa ett tredje där ja har ett namn där de framkommer att ja är en hon och INTE en han!

Ja kanske kan få lite dispans oxå? För att ja är blond och tjej? Du vet, inte så klyftig...
2007-04-11, 22:54
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horatio_2
Ja skriver inlägg med kvalite och inte fter kvantitet

Flytta till humor forumet?
2007-04-11, 23:18
Medlem
Snövits avatar
Horatio och Horatio_2

Skriv in ett slumpat lösenord på kontot du inte vill ha kvar då kan du inte logga in längre.

Om du fortsätter att posta med båda dina användare i samma trådar så kommer båda dina användare att bli bannlysta då det inte är tillåtet.
2007-04-11, 23:25
Medlem
LadyTieras avatar
skärp dig

Jag vill även påminna om att flashback har en åldergräns på 18 år, så det skulle hjälpa om du betedde dig som 18 eller äldre

tråd
låst
moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här