Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
USA ägs av brittiska bank of england, bara så du vet
.
. Källa på det?
Citat:
Gällande "kontrollerad sprängning"-teorin så är det bara att kolla på bilder... finns inzoomanden där man ser hur stålet böjs UTÅT samt att tornet faller rakt ner, pulveriseras - nåt är i görningen iaf då en vanlig konstruktion av denna typ antagligen skulle brinna en längre tid och/eller rasa åt ett annat håll än RAKT NER. Det finns t.o.m. ingenjörer som har börjat ta åt sig av detta och kritiserar officiella utredningen.
Länk till sida eller bok där ingenjörer inom hållf eller konstruktionsteknik uttalar sig om saken? Att du säger att det finns väger inte så tungt. Alla dina andra påståenden i stycket är bemötta så många gånger i tråden att det skulle ta dagar bara att räkna dem...
Citat:
En annan grej jag har tänkt på för övrigt - detta kom till mig redan då jag bevittnade kraschen 2001 - var hur orkestrerat allt verkar vara. Om man vill åsaka massiv skada bör man ju krascha planet i lobbyn, bilderna på planet och tornen som rasar rakt ner i rök och eld spelades upp i ett helt jäkla dygn...
Och vad tror du är lättast att träffa – lobbyn eller överdelen av byggnaden?
Citat:
kolla bara sedan på hur Bush vann valet med liten marginal, känsloreaktionerna och tron att han var bäst för "rikets säkerhet" mot de s.k. terroristerna (7 år senar har vi ett krig med hundratusentals döda) avgjorde skiten, om man då bortser från att de har ett ELEKTRONISKT (hej manipulering!) röstsystem.
Är det bevis för att 9/11 inte skedde som myndigheterna säger?
Citat:
Jag tycker åtminstone att man bör har vett nog i skallen att kunna ifrågasätta NÅGOT av den officiella versionen
Mycket tyckande och lite fakta från din sida.