2023-02-05, 12:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Hur skulle man kunna motbevisa den officiella versionen menar du?
Genom att t.ex bevisa något av allt som påstås om att byggnaderna inte kunde rasa av skador och brand, att det användes sprängämnen, hologram, kärnvapen, energivapen, termit, fjärrstyrda plan, missiler etc etc etc.

Citat:
Genom att påpeka att falska flaggor är vanligt förekommande?
Nej

Citat:
Genom att påpeka det orimliga i att 2 flygplan lyckas förvandla 3 skyskrapor till några högar med bråte?
Om du lyckas visa att det är orimligt så…

Citat:
Genom att ifrågasätta att ett helt flygplan kan försvinna i ett hål i marken?
Nej, det har hänt många gånger.

Citat:
Genom att tycka det är obegripligt att ett flygplan inte skjuts ner innan det flyger in i en vägg i Pentagon (och i det närmaste vaporiseras)?
Nej verkligen inte - det obegripliga är väl hur någon kan tro att USS skulle skjutit ner ett passagerarplan med civila precis vid en internationell flygplats.. och vad skulle de ens skjutit med?
Citera
2023-02-05, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Genom att t.ex bevisa något av allt som påstås om att byggnaderna inte kunde rasa av skador och brand, att det användes sprängämnen, hologram, kärnvapen, energivapen, termit, fjärrstyrda plan, missiler etc etc etc.

Nej

Om du lyckas visa att det är orimligt så…

Nej, det har hänt många gånger.

Nej verkligen inte - det obegripliga är väl hur någon kan tro att USS skulle skjutit ner ett passagerarplan med civila precis vid en internationell flygplats.. och vad skulle de ens skjutit med?
Så du hade inga förslag.

Jag har iallafall märkt en förändring just kring vad folk anser om 9/11.
En klar majoritet tror idag att det var en falsk flagga.
Enligt mig.

Om det är positivt eller negativt vet jag inte, det visar sig kanske
Senast redigerad av adaptern 2023-02-05 kl. 12:32.
Citera
2023-02-05, 12:48
Medlem
Citat:
Så du hade inga förslag.

Jag har iallafall märkt en förändring just kring vad folk anser om 9/11.
En klar majoritet tror idag att det var en falsk flagga.
Enligt mig.

Om det är positivt eller negativt vet jag inte, det visar sig kanske

Uppenbart vill du bara se det du vill se… för han gav dig faktiskt flera helt logiska förslag.

Dessutom var dina frågor bara ännu en upprepning på samma gamla bevisligen felaktiga påståenden och lögner från er konspirationstroende. Är ni fullständigt faktaresistenta och oseriösa…?
Citera
2023-02-05, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Uppenbart vill du bara se det du vill se… för han gav dig faktiskt flera helt logiska förslag.

Dessutom var dina frågor bara ännu en upprepning på samma gamla bevisligen felaktiga påståenden och lögner från er konspirationstroende. Är ni fullständigt faktaresistenta och oseriösa…?
Hur menar du att det skulle gå att bevisa att t ex sprängämnen användes?
Citera
2023-02-05, 12:58
Medlem
Citat:
Hur menar du att det skulle gå att bevisa att t ex sprängämnen användes?

Bara rent hypotetiskt, om var så att sprängämnen inte användes, hur skulle det då gå att bevisa att det användes sprängämnen….?

Därefter kan du ju fundera på varför man i de officiella förklaringarna säger att sprängämnen inte användes…..
Citera
2023-02-05, 13:09
Bannlyst
Citat:
Bara rent hypotetiskt, om var så att sprängämnen inte användes, hur skulle det då gå att bevisa att det användes sprängämnen….?

Därefter kan du ju fundera på varför man i de officiella förklaringarna säger att sprängämnen inte användes…..
Nu har du snurrat till det rejält.
Om sprängämnen de facto användes, hur skulle det gå att bevisa?

Det var därför jag skrev att Snake inte hade några förslag.
Det han skrev var inte ens ett FÖRSÖK till att ge ett seriöst förslag...
Citera
2023-02-05, 13:16
Medlem
Citat:
Nu har du snurrat till det rejält.
Om sprängämnen de facto användes, hur skulle det gå att bevisa?

Det var därför jag skrev att Snake inte hade några förslag.
Det han skrev var inte ens ett FÖRSÖK till att ge ett seriöst förslag...

Varför svarar du inte på min hypotetiska fråga…? Var den för svår…?
Liksom den efterföljande frågan, den vågade du inte heller svara på…

Om sprängämnen hade använts, så hade det varit lätt att bevisa. Så att det idag inte kunnat bevisats att sprängämnen användes kanske bero på…. att….?
Citera
2023-02-05, 13:25
Bannlyst
Citat:
Varför svarar du inte på min hypotetiska fråga…? Var den för svår…?
Liksom den efterföljande frågan, den vågade du inte heller svara på…

Om sprängämnen hade använts, så hade det varit lätt att bevisa. Så att det idag inte kunnat bevisats att sprängämnen användes kanske bero på…. att….?
Än en gång, hur skulle det ha kunnat bevisas (utifrån att det var en falsk flagga)?

Hur tänker du här? Jag förstår inte hur du anser att det skulle vara möjligt?
Citera
2023-02-05, 17:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Än en gång, hur skulle det ha kunnat bevisas (utifrån att det var en falsk flagga)?
Hur tänker du här? Jag förstår inte hur du anser att det skulle vara möjligt?

Så varför tror du på något som du inte har det minsta bevis för?

Men om du vill fortsätta tro och övertyga andra så kan du kanske börja med att leta efter krutrester i damm eller på rasmassorna.
Inspelningar av kraftiga seriella explosioner liknande de som hörs vid kontrollerade demoleringar. Vittnesutsagor som, till skillnad från flera närvarande demoleringsexperter som bestrider att det var en cd, berättar hur de gjorde. Framläggande av bevis för hur hologramteknik vi inte sett något i närheten av fungerar. Förklaring av varför kärnvapen inte gav några mätbara radioaktiva värden som de alltid gör annars. Osv.

Hur svårt kan det vara om det är så tydligt att det var en false flag och dennofficiella förklaringen är en lögn?
Citera
2023-02-05, 20:35
Bannlyst
Citat:
Så varför tror du på något som du inte har det minsta bevis för?

Men om du vill fortsätta tro och övertyga andra så kan du kanske börja med att leta efter krutrester i damm eller på rasmassorna.
Inspelningar av kraftiga seriella explosioner liknande de som hörs vid kontrollerade demoleringar. Vittnesutsagor som, till skillnad från flera närvarande demoleringsexperter som bestrider att det var en cd, berättar hur de gjorde. Framläggande av bevis för hur hologramteknik vi inte sett något i närheten av fungerar. Förklaring av varför kärnvapen inte gav några mätbara radioaktiva värden som de alltid gör annars. Osv.

Hur svårt kan det vara om det är så tydligt att det var en false flag och dennofficiella förklaringen är en lögn?
Hur ska någon kunna leta efter krutrester menar du?
Och massor med vittnen har ju tydligt vittnat om serieexplosionerna dom hörde.

Kärnvapen har givetvis inte används. Inte hologram heller.
Varför skulle man använda något som inte behövs?
Citera
2023-02-05, 21:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur ska någon kunna leta efter krutrester menar du?
Vad sägs om att leta i sammetslenes som det finns gott om? Kontakta någon av alla sommarpratat dem - du lär lätta hitta dem online - det har jag gjort…

Citat:
Och massor med vittnen har ju tydligt vittnat om serieexplosionerna dom hörde.
Vad synd att ingen lyckades spela in det och att det inte hörs på några av de inspelningar som finns. Undrar vad DET kan betyda…?

Citat:
Kärnvapen har givetvis inte används. Inte hologram heller.
Varför skulle man använda något som inte behövs?
Givetvis inte - men lika givetvis dumma tycker i alla fall jag de flesta andra konspirationsteorier som framförs här är…
Citera
2023-02-05, 21:05
Bannlyst
Citat:
Vad sägs om att leta i sammetslenes som det finns gott om? Kontakta någon av alla sommarpratat dem - du lär lätta hitta dem online - det har jag gjort…

Vad synd att ingen lyckades spela in det och att det inte hörs på några av de inspelningar som finns. Undrar vad DET kan betyda…?

Givetvis inte - men lika givetvis dumma tycker i alla fall jag de flesta andra konspirationsteorier som framförs här är…
Vad är sammetslenes och hur får man tillgång till det så man kan undersöka det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in