Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Menar du att den NYTimes-artikeln du länkade på något vis motsäger det jag skrev?
Det beror väl på om du skrev det jag trodde att du skrev eller om det egentligen handlade om huruvida Lucky Larry arrangerade attacken. Artikeln motsäger alltså inte att Lucky Larry inte arrangerade attacken, så att det blir tydligt. Inte heller motsäger den att det är många aktörer inblandade, den slår väl bara fast att Lucky Larry plockar pengar från alla håll och kanter och accentuerar väl snarast det jag trodde du skrev.
Vidare kan man utläsa att Lucky Larry inte gärna sätter sina egna pengar på spel men verkar inte ha några problem med att skörda vinsten från investeringarna gjorda på andras pengar, kort sagt har jag svårt att se att Lucky Larry har gått back på affären, men om detta verkar Dr Tinnitus övertygad och jag har bett honom specificera storleken på förlusten så snart kanske ljuset kan tränga in i detta finansiella mörker.
Men förklara gärna hur Lucky Larrys eventuella arrangemang av attacken kom in i bilden helt plötsligt, har jag påstått det? Du skrev om det finansiella och jag svarade med ett inlägg som tog upp det finansiella och du börjar gapa om bevis för att Lucky Larry arrangerat attacken, dina tankegångar verkar vara allt annat än stringenta.