2016-03-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad betyder det du just skrev? Kan du översätta till människospråk?
det intressanta är hur okritiskt du tar till dig information som passar med vad propagerar för

om 1000 piloter säger att det inte går, en pilot som skrivit på forum (med allt vad det innebär) skriver att det går. och gissa vad du tror på?
Citera
2016-03-28, 19:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
det intressanta är hur okritiskt du tar till dig information som passar med vad propagerar för

om 1000 piloter säger att det inte går, en pilot som skrivit på forum (med allt vad det innebär) skriver att det går. och gissa vad du tror på?

Jag har sett filmerna, jag litar på chefen för nya zealands flygförsvar, jag har inte sett en enda pilot på forumen där detta beskrivs som invänder att det skulle vara omöjligt, jag har sett programblad för flyguppvisningarna, jag har läst vad ABC-journalisten publicerade (utan en enda invändning där heller)... Showerna har setts av tusentals åskådare varav många lätt kan hittas beskriva detta på nätet.
Vad mer kan man begära? Om du fortfarande tvivlar så uppmanar jag dig återigen att ta kontakt med flygbasen, nya zeelands flygförsvar eller deras chef/piloten på filmerna och fråga själv - du har fått kontaktuppgifterna så inget annat än rädsla för att du har fel kan stoppa dig.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-03-28 kl. 19:10.
Citera
2016-03-28, 19:24
Medlem
Citat:
Jag har sett filmerna, jag litar på chefen för nya zealands flygförsvar, jag har inte sett en enda pilot på forumen där detta beskrivs som invänder att det skulle vara omöjligt, jag har sett programblad för flyguppvisningarna, jag har läst vad ABC-journalisten publicerade (utan en enda invändning där heller)... Showerna har setts av tusentals åskådare varav många lätt kan hittas beskriva detta på nätet.
Vad mer kan man begära? Om du fortfarande tvivlar så uppmanar jag dig återigen att ta kontakt med flygbasen, nya zeelands flygförsvar eller deras chef/piloten på filmerna och fråga själv - du har fått kontaktuppgifterna så inget annat än rädsla för att du har fel kan stoppa dig.

men du kan snabbt räkna ut att det inte stämmer eftersom man inte flyger på maxgränsen
Citera
2016-03-28, 19:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
men du kan snabbt räkna ut att det inte stämmer eftersom man inte flyger på maxgränsen

Jaså gör man inte - inte ens vid en militär flyguppvisning? Och oj:
Max cruise speed @ cruise altitude för Boeing 757-200 är 493 knots @ 35,000 feet
men här flyger de:
702 knots @ 29,000 feet united airlines
674 knots @ ??? openSkeis
och
673 knots @ 33,000 feet Icelandair
Är det inte att flyga på gränsen kanske?

http://www.groundspeedrecords.com/index.php?option=com_content&view=category&id=439& Itemid=1764
Namn på piloter och deras flygbolag finns också invid rekorden så det är bara att börja beskylla dem för lögner!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-03-28 kl. 19:47.
Citera
2016-03-28, 19:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Kan du inte bara kontakta Nya Zeelands flygvapen och förklara för dem att hela internet är knökfullt med falska citat av deras chef och snabbspolade filmer och lögnaktiga påståenden om deras flyguppvisningar som förstås inte alls är speciellt imponerande egentligen? Det skulle vara så kul att höra deras svar
Citera
2016-03-28, 20:29
Medlem
Citat:
Kan du inte bara kontakta Nya Zeelands flygvapen och förklara för dem att hela internet är knökfullt med falska citat av deras chef och snabbspolade filmer och lögnaktiga påståenden om deras flyguppvisningar som förstås inte alls är speciellt imponerande egentligen? Det skulle vara så kul att höra deras svar

du får ursäkta men jag vet redan vad som stämmer. att lära sig är inte svårt

bättre att du då tar kontakt och ber honom skriva här
Citera
2016-03-28, 21:13
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
du får ursäkta men jag vet redan vad som stämmer. att lära sig är inte svårt

bättre att du då tar kontakt och ber honom skriva här
1. "Han" (läs: dom) kan troligen inte svenska.
2. Du verkar ha begränsade kunskaper i engelska, så du kommer troligen att missförstå dom.
3. Du har redan klagat på att man inte kan lita på VEM som är personen på ett forum.
4. Flashback är anonymt.
5. Du måste personligen ta kontakt med dom för att vara någorlunda säker på att dom är dom du tror.
6. Om du redan VET att det som du tror så kommer du att tro att dom ljuger om dom inte håller med dig.
7. Vad sägs om att du startar en religion eller blir missionär? Du har ju inget annat än din personliga övertygelse att tillföra diskussionen.
Citera
2016-03-29, 04:01
Medlem
ny brand att jämföra med.
https://www.youtube.com/watch?v=bLPRMoGSsCc

man kan ställa sig frågan
- hur många hoppar
- det går att se elden, varför?
- kommer byggnaderna att rasa
- vågar brandmän gå in i byggnaden om det finns risk för ras
Citera
2016-03-29, 06:57
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
ny brand att jämföra med.
https://www.youtube.com/watch?v=bLPRMoGSsCc

man kan ställa sig frågan
- hur många hoppar
- det går att se elden, varför?
- kommer byggnaderna att rasa
- vågar brandmän gå in i byggnaden om det finns risk för ras
Har du använt dina enorma matematiska kunskaper till att räkna ut vilka likheter och skillnader som finns mellan dessa byggnader och WTC 11 september?

Hur många hoppar? Ingen eftersom alla är evakuerade.
Det går att se elden, varför? Ingen truther har kommit på idén att förneka det, än.
Kommer byggnaderna att rasa? Nej, troligen inte, varför skulle dom? Du får nog räkna lite på det hela först och dra slutsatser efteråt.
Vågar brandmän gå in i byggnaden om det finns risk för ras? Nej knappast, alla är ju evakuerade.

Har du kontaktat Nya Zeelands flygvapen för att diskutera misstänkt identitetskapning än? Eller tänker du försöka tiga ihjäl frågan hellre än att erkänna det uppenbara, att du som vanligt hade helt fel?
Citera
2016-03-31, 10:47
Moderator
Länkpost raderad.

/Moderator
Citera
2016-04-17, 02:23
Medlem
Spricker bubblan nu tro?

Följande två mediehändelser får man nog anse vara banbrytande för vad som egentligen hände den 9/11

CBS 60 minutes tar upp de 28 censurerade sidorna

The New York Times har en artikel där Saudiarabien hotar med att sälja av aktieinnehav om USA släpper de censurerade sidorna. Saudiarabien kommer iofs att tvingas sälja av ändå nu när oljan blivit svårare att tälja guld med
Saudi Arabia Warns of Economic Fallout if Congress Passes 9/11 Bill

Konsekvenserna av det här och att det snart är val i USA där folket uppenbart börjat förstå hur riggat systemet är. Det tror inte jag den politiska eliten klarar att stå emot
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2016-04-17 kl. 02:27.
Citera
2016-04-17, 09:28
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Spricker bubblan nu tro?

Följande två mediehändelser får man nog anse vara banbrytande för vad som egentligen hände den 9/11

CBS 60 minutes tar upp de 28 censurerade sidorna

The New York Times har en artikel där Saudiarabien hotar med att sälja av aktieinnehav om USA släpper de censurerade sidorna. Saudiarabien kommer iofs att tvingas sälja av ändå nu när oljan blivit svårare att tälja guld med
Saudi Arabia Warns of Economic Fallout if Congress Passes 9/11 Bill

Konsekvenserna av det här och att det snart är val i USA där folket uppenbart börjat förstå hur riggat systemet är. Det tror inte jag den politiska eliten klarar att stå emot
Vänta lite här nu. Tror du plötsligt att det var saudi-arabiska kapare som flög flygplan in i byggnader 2001-09-11?

Om du inte tror det så blir du ju bara matad med ännu mer lögner ur den officiella versionen, som du redan vet är en lögn...

Eller så avfärdar du nu precis ALLT som du tidigare påstått och anser dig ha matematiskt bevisat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in