2007-04-09, 23:22
Medlem
detta brjade nr jag bytte mail, jag trttnade p min @hotmail.com s jag gick in p www.mail.com s bytte jag till @hot-shot.com...har fixat windows live ID och allting, men jag kan inte byta namn, det vill sga, det str @hot-shot som smeknamn, jag kan byta, men...varje gng jag loggar in p nytt s r det @hot-shot nd, vad kan problemet vara ?
Citera
2007-04-10, 06:22
Medlem
tOPOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
detta brjade nr jag bytte mail, jag trttnade p min @hotmail.com s jag gick in p www.mail.com s bytte jag till @hot-shot.com...har fixat windows live ID och allting, men jag kan inte byta namn, det vill sga, det str @hot-shot som smeknamn, jag kan byta, men...varje gng jag loggar in p nytt s r det @hot-shot nd, vad kan problemet vara ?

har sjlv en hotmail adress, men jag tror att du mste verifiera den icke hotmail mail adressen du anvnder med MSN.
Hur vet jag inte, kolla p msn.se's hemsida fr mer info.
Eller invnta fler svar
Citera
2007-04-10, 06:52
Medlem
Acedas avatar
japp, du mste verifiera adressen. Det kan du gra p www.passport.net har jag fr mig.
Citera
2007-10-25, 17:44
Medlem
sp00ks avatar
Bumpar och lnar den hr trden lite...
Jag har samma problem, min epost r inte verifierad. Men nr jag loggar in p passport.net fr att frska bli verifierad finns det inget snt alternativ att vlja. Har nu letat igenom hela avdelningen fr kontotjnster flera gnger men hittar inget om verifiering av min epost. Jag kan tillgga att jag aldrig har anvnt messenger och att jag faktiskt har anvnt mitt msn-konto i rtt mnga r nu. Det r mest att jag brjar stra mig p att det str "epost-adress inte verifierad" nr jag loggar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in