2007-04-09, 23:22
Medlem
detta började när jag bytte mail, jag tröttnade på min @hotmail.com så jag gick in på www.mail.com så bytte jag till @hot-shot.com...har fixat windows live ID och allting, men jag kan inte byta namn, det vill säga, det står @hot-shot som smeknamn, jag kan byta, men...varje gång jag loggar in på nytt så är det @hot-shot ändå, vad kan problemet vara ?
Citera
2007-04-10, 06:22
Medlem
tOPOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
detta började när jag bytte mail, jag tröttnade på min @hotmail.com så jag gick in på www.mail.com så bytte jag till @hot-shot.com...har fixat windows live ID och allting, men jag kan inte byta namn, det vill säga, det står @hot-shot som smeknamn, jag kan byta, men...varje gång jag loggar in på nytt så är det @hot-shot ändå, vad kan problemet vara ?

har själv en hotmail adress, men jag tror att du måste verifiera den icke hotmail mail adressen du använder med MSN.
Hur vet jag inte, kolla på msn.se's hemsida för mer info.
Eller invänta fler svar
Citera
2007-04-10, 06:52
Medlem
Acedas avatar
japp, du måste verifiera adressen. Det kan du göra på www.passport.net har jag för mig.
Citera
2007-10-25, 17:44
Medlem
sp00ks avatar
Bumpar och lånar den här tråden lite...
Jag har samma problem, min epost är inte verifierad. Men när jag loggar in på passport.net för att försöka bli verifierad finns det inget sånt alternativ att välja. Har nu letat igenom hela avdelningen för kontotjänster flera gånger men hittar inget om verifiering av min epost. Jag kan tillägga att jag aldrig har använt messenger och att jag faktiskt har använt mitt msn-konto i rätt många år nu. Det är mest att jag börjar störa mig på att det står "epost-adress inte verifierad" när jag loggar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in