2007-04-08, 01:09
Medlem
Tjenare på er.

Tänkte starta en ny tråd där det är frivilligt att dela med sig av sina ökningar under den kur man kört, och även hur mycke av den påbyggda massan som man behållt efter kurens slut. Bilder uppskattas.
Citera
2007-04-08, 01:14
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Underbar idé! Att inte någon kommit med detta tidigare.

Ledsen att säga att jag inte har några erfarenheter av kurande, men jag var bara tvungen att titta in. :P

Naturligtvis beroende på hur pass populär och aktiv denna tråden blir så tycker jag nog att den förtjänar lite klister.

Kan ju kanske bidra med att jag hade en kompis som kurade i 1 månads tid på anadrol. Han tog vanlig dos på 50mg ed med undantag på 100mg ed mot slutet av kuren. Han ökade ca 12 kilo om jag inte kommer ihåg fel, och tappade runt 2 kilo vatten efter kuren, därefter stannade han ganska bra. Kommer ihåg hans drastiska ökningar på bänken dock, sjukt!
Citera
2007-04-08, 01:16
Medlem
Alladins avatar
För att denna tråden skall vara intressant så bör det nästan ha förekommit bf-mätningar före och efter kuren. Alternativt folk som redovisar styrkeökningar...

För om någon gått upp tio kilo på fyra veckor ryssfemmor så säger inte de så mkt...
Citera
2007-04-08, 01:18
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Hur fan gör man det förresten, bf-mätningar?
Citera
2007-04-08, 01:23
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidenrinnerivag
Hur fan gör man det förresten, bf-mätningar?

Läs på om "kaliper" på google eller i träningsforumet, man mäter alltså ett antal punkter på kroppen med kalipern och räknar ut det.
Relativt tillförlitligt i förhållande till kostnad...
Citera
2007-04-08, 01:48
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Aight. Kanske får ta och införskaffa en sådan... Blir intressant att följa sen när man börjar deffa. Bör väl ligga runt en 8-9% bf just nu inför bulken.
Citera
2007-04-08, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
För att denna tråden skall vara intressant så bör det nästan ha förekommit bf-mätningar före och efter kuren. Alternativt folk som redovisar styrkeökningar...

För om någon gått upp tio kilo på fyra veckor ryssfemmor så säger inte de så mkt...

Bra påpekande Alladin, självklart vill jag inte att folk ska posta att dom gått upp 10 kilo av sin kur utan mer fakta så som t ex. styrkeökningar, före & efter bild ?, behållning efter kur.
Citera
2007-04-10, 02:00
Medlem
är det ingen som har någon info att dela med sig av ??
Citera
2007-04-11, 11:17
Medlem
nja...svårt att säga....morgonvikten ligger nu på 102,3 kg/ 186cm....

lite svårt att räkna då man vägde 63kg efter en liten hoj-olycka för 9 mån. sen..92kg innan..

men nu är man relativt deffad...4-5kg till ska bort......
Citera
2007-04-11, 14:23
Medlem
Jag har lite nyttig info.

Du ser på frågan och har glömt bort en viktig liten detalj, dina gener.

Två killar har samma träningserfarenhet.
Person A: Man 70kg 180cm Kur: 10mg dianabol om dagen 6veckor
Person B: Man 70kg 180cm Kur: 10mg dianabol om dagen 6veckor

Dom kör samma träningschema, dom äter lika mycket mat, tror du att dom ökar lika mycket?

Nej, dom kommer skilja sig i sina ökningar. Varför? Gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in