Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-23, 12:27
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmarenAB
Visst finns det personer som registrerar konton och talar väl om företag, har hänt och kommer troligtvis alltid hända. Inget jag förnekar på något plan..

Men för den delen kan man inte anklaga ALLA! som skriver en gnutta gott om något företag och har mindre än 500 poster/1 års medlemskap eller liknande. Det fungerar inte.. Och jag har vart medlem på Flashback ganska länge (andra användare) Och av det kan jag nog säga att det finns rötägg i båda lägren..

Jag tror det brukar heta OSKYLDIG TILLS MOTSATSEN BEVISATS?

Ah...ja, men det gäller bara ute i verkligheten, på nätet är det tvärtom.
Kan väl som en del-förklaring säga att jag suttit och läst en hel del på IMDB det senaste och det är minst sagt patetiskt när man läser en del kommentarer, som så uppenbart har egenskäl av att höja en skitfilm till skyarna.
Citera
2007-08-23, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Ah...ja, men det gäller bara ute i verkligheten, på nätet är det tvärtom.
Kan väl som en del-förklaring säga att jag suttit och läst en hel del på IMDB det senaste och det är minst sagt patetiskt när man läser en del kommentarer, som så uppenbart har egenskäl av att höja en skitfilm till skyarna.

Men du är ju bara trög
Lagstabud.se och Bidster.com har inte samma ägare. Så varför skulle jag då gå in och prata bra om båda sidorna om jag inte skulle kunna äga båda?
Jag skulle tro att du sitter för mycket vid datorn och inte har något liv vid sidan om. Prova att gå ut ibland så lär du dig att inte misstro alla
Citera
2007-08-24, 12:53
Medlem
Men suck. Varför kunde jag inte ha sett denna tråd innan man lade bud på Bidme ..
För 9v sedan just nu så vann jag en auktion på 99 trisslotter, men har inte sett till varken fakturan för dom eller trisslotterna själva... Totalt har jag väl skickat 10 email under den tiden till olika email-adresser som dom har för att fråga vad det sitter i, och endast fått kanske 2 svar. Att ringa till dom verkar vara helt onödigt, jag har ringt varje dag i 5v tid nu och antingen får man inget svar eller så får man en engelsktalande telefonsvarare.
Har nån något tips på hur man kan gå tillväga eller är det bara att se detta som att man har slängt pengarna i brunnen?
MvH -Micke-
Citera
2007-08-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeLa84
Men suck. Varför kunde jag inte ha sett denna tråd innan man lade bud på Bidme ..
För 9v sedan just nu så vann jag en auktion på 99 trisslotter, men har inte sett till varken fakturan för dom eller trisslotterna själva... Totalt har jag väl skickat 10 email under den tiden till olika email-adresser som dom har för att fråga vad det sitter i, och endast fått kanske 2 svar. Att ringa till dom verkar vara helt onödigt, jag har ringt varje dag i 5v tid nu och antingen får man inget svar eller så får man en engelsktalande telefonsvarare.
Har nån något tips på hur man kan gå tillväga eller är det bara att se detta som att man har slängt pengarna i brunnen?
MvH -Micke-

Du kan nog glömma dina pengar är jag rädd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in