-HILEVITES JEEEEVLAR!
Så …-ja säkert inte i okunnighet. -Utan i ren vårdslöshet!!! En kränkning mot oss besökare …som skall läsa tråden och tipsa om problemlösning. Denna dåliga svenska språket som Myggan och Infernal presterar här ovan.
Varför inte vara rädda om oss, som förhoppningsvis skall lösa problemet, med att t.ex. först skriva texten i ett ordbehandlingsprogram. …och läsa igenom texten -nåra gånger- innan man lägger in den på forumet.
Seeeen! undrar jag –ja alltså jag bara undrar, vad signaturen Infernal är för något? En rejäl människa ..eller en vanligtvis psykopat? –Alltså tanken att BIOS-minnet skulle ha något med, något efter det att datorn är startad, …känns overkligt för mig.
En drivrutin är ett program, en rad-med-databitar, som anpassar signaleringen, signalerna, mellan det berörda funktionskortet/elektronikkortet och datorns aktuella operativsystem; alltså i stället för att det finns ett styck funktionskort för varje OS, finns det alltså ett gemensamt + respektive drivrutin.
Och rimligen, har Myggan att, på nått sätt, ställa in nånting så, att ljuddatabitarna från processorn, numera går till detta nya expansions ljudkortet. Från att inte gå till det integrerade ljudkortet. Och alltså om ljudet fortfarande låter illa är det väl inte omöjligt att det fortfarande är det integrerade kortet som är i funktion.
Men hur man ställer in, något, vet jag inte.
Och den här så kallade Enhetshanteraren har jag inte blivit klok på?