Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-05, 14:42
Medlem
Filleyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accipiter
Hur går det att snorta DXM?

Jag har snortat DXM.
Med tanke på att doseringen är densamma, så kan jag ju påpeka att två - tre pulveriserade tabletter är rätt mycket pulver.

Efter en lina, som var gjord på en tablett så sket jag fullständigt i att snorta i mig resterande dos, utan bombade.
Det var så himmla vedervärdigt. Jag fick DXM-smak i hela svalgen, det började snora och riva i näsan och den vart täppt som satan. Förstod inte hur jag skulle få in nå mer i den näsborren, och ville inte bli helt täppt eller obehagad.

Visst fick jag en smärre effekt efter en liten stund.
Men det var fett ovärt.

Intar du DXM analt (jag har läst detta, inte testat) så började det blöda och jävlas. Han som skrev om det fick sitta på muggen bra länge och bajsa vätska. Ont i anus hade han sen också.

Snabbaste vägen är IV, vilket går.
Hur man gör det får någon annan fylla i.

Jag skulle gärna villja se detaljerade beskrivningar av de olika platåerna och dess effekter. Man kan ju direktöversätta från erowid eller third-plateau, men det orkar inte jag. :P

Peace.
Citera
2007-04-07, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Nu spekulerar jag bara, men iom att det inte är klassat som varken narkotika eller hälsskadligt i varken USA eller Sverige så borde du rent teoretiskt kunna plocka med dej så gott som hur mkt som helst.
Det finns liksom inte någon maxgräns för hur många päron du får föra in heller, annat än den maximala vikten per person.
Varför ska du förresten köpa massa hostmedicin när du kan köpa tabbar som inte innehåller massa annat skit?

Jag kommer bara stanna två veckor i Sverige så jag hinner inte beställa, har ingen fast adress i Sverige för tillfället heller och mina vänner vill inte beställa hem till sig själva då de flesta fortfarande bor hos sina föräldrar.
Citera
2007-04-07, 17:39
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Precis, lyssna på vådka och skinnyfists - det kommer inte vara behagligt. Jag kan inte säja med 100% säkerhet att nasalt är bättre än oralt, men jag har för mej att det är bättre tillgänglighet nasalt. Om det sedan är värt det är en annan sak. Jag kan ju iaf rekommendera att vara på ett ställe som du kan spy på(alltså helst utomhus).

Jag har inget intresse av att snorta det då jag är av samma åsikt. Ville bara kontrollera påståendet om att det skulle vara en ide.
Citera
2007-04-08, 12:13
Medlem
Roygbivs avatar
Jag hade planerat att ta dxm ikväll med en kompis, problemet är att gårdagen gick lite längre än tänkt och jag drog en del kokain samt effedrin.

Någon som vet om det är lugnt eller inte att ta dxm ikväll då? Den enda risken är väl att kolan har trissat upp dopaminhalterna i hjärnan, men borde inte det ha lagt sig till kvällen?
Citera
2007-04-08, 13:45
Medlem
Psychotics avatar
Måste ställa en fråga bara. Igår så bombade jag sammanlagt 500mg DXM utan att få effekt. Hade käkat mat vid runt 20.00 och bombade första bomben 00.30,(125mg) andra (125mg) och den sista bombade jag 01.10(250mg).
Så undrar lite om det kan ha berott på maten som jag åt innan?

Ytterligare en fråga, kan jag försöka idag igen, utan att min tolerans har höjts mkt?
Citera
2007-04-08, 14:11
Medlem
klisssters avatar
DXM = Hallucinogent ?
Har trippat på 1 000 Mg ett par gånger, får inga hallisar eller liknande mindfuck.. Vad gör jag för fel ?
Citera
2007-04-08, 15:59
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Måste ställa en fråga bara. Igår så bombade jag sammanlagt 500mg DXM utan att få effekt. Hade käkat mat vid runt 20.00 och bombade första bomben 00.30,(125mg) andra (125mg) och den sista bombade jag 01.10(250mg).
Så undrar lite om det kan ha berott på maten som jag åt innan?

Ytterligare en fråga, kan jag försöka idag igen, utan att min tolerans har höjts mkt?

Det beror nog inte på maten. Sist jag dexxa så hade jag käkat en timma innan och effekten kom ganska fort. Den kvällen käkade jag dock 1500mg. Men det är många som inte känner nåt. Effekten kommer efter 4x 250mg vad jag har märkt på mina polare som knaprat.
Citera
2007-04-08, 19:23
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
DXM = Hallucinogent ?
Har trippat på 1 000 Mg ett par gånger, får inga hallisar eller liknande mindfuck.. Vad gör jag för fel ?

Tyvärr så kan vissa personer inte trippa på DXM pga ett enzym-fel i magen. risken är liten men vissa "lider" tyvärr av det. Men du kan ju alltid prova att fasta en hel dag ta 250 mg var 40:e minut och rök en fet jävla låda efter du har svalt andra. funkar inte det så finns det nog inget mer att göra åt saken.
Citera
2007-04-09, 23:13
Medlem
Horribel_gåss avatar
Jag tar allergie medicin mot pollen. Blir det farligt om man blandar med DXM?
Citera
2007-04-09, 23:47
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
Jag tar allergie medicin mot pollen. Blir det farligt om man blandar med DXM?
Nej då. Kör på!
Citera
2007-04-09, 23:59
Medlem
Horribel_gåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Nej då. Kör på!

Jag har astma också, men det lär väll inte vara nåt problem?
Citera
2007-04-10, 00:10
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
Jag har astma också, men det lär väll inte vara nåt problem?

Det borde det inte vara, men du behöver ju inte överdriva med >1g dxm..
F.ö så kan vissa starka(receptbelagda) antihistaminer(=allergimediciner) vara farligt tillsammans med dxm.

Edit: Om du känner dej osäker på hur du ska göra så är det oftast bäst att vänta med att trippa. Både pga att det kan vara mindre bra att trippa med tanke på din allergimedicin och bara för att vara på den säkra sidan med tanke på set & setting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in