Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-03, 03:24
Medlem
crazyds avatar
Hej,

Finns säkert info om detta i andra trådan men vi hittar inget just nu,

vad är tradolan, vi tänkte käka lite är det tramadol? har en del piller, e packade och dragit en del cola..

tack på förhand och förhud!

/cdazy d
2007-04-03, 03:34
Medlem
CpGurrAs avatar
Används mot värk, värk tabletter som många underskattar men kan ge folk ep anfall på små doser. max dosen är 400mg om dagen enligt läkarna. tradolan innehåller tramadol som andra liknande läkemedel innehåller.
2007-04-03, 03:40
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Hej,

vad är tradolan, vi tänkte käka lite är det tramadol? har en del piller, e packade och dragit en del cola..

/cdazy d
`

Tradolan är likadant som Tramadol, bara det att grejerna heter olika i olika länder inte så bra att blanda akohol och tramadol enligt mig. Kan få svårt att andas/sluta andas under sömnen. Prova att bara köra på tramadol så får ni se vad ni har gett er in på vet inte hur starka piller ni har? är det 50mg? jag tog 500mg första gången och det ångrar jag inte men vanlig dos att börja med är väl 250-400mg. Ta en liten dos och kolla, om det inte tar så bra är det bara smälla i er fler
2007-04-03, 11:51
Medlem
Skorzenys avatar
Ja, jag tänkte att jag skulle testa dem.
Kan nog köpa en karta imorgon verkar det som.
Få se om det är bra, så att jag kan köpa flera i sådana fall.
2007-04-03, 12:20
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Hej,

/cdazy d

Koks, alkohol och tramadol är definitivt inte någon bra blandning. Det kan sluta rätt illa om du har otur.
2007-04-03, 13:37
Medlem
StorMammas avatar
DrJ får en tillsägelse för OT. // MoD.
2007-04-03, 13:59
Medlem
Då är vi på det klara med vad det är för något. Vad inbringar tabletterna för värde på ett ungefär?
2007-04-03, 16:38
Medlem
Fontanells avatar
Skall inte den här tråden ligga i "opiater och opioider" där stora tramadol-tråden är?
2007-04-03, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanell
Skall inte den här tråden ligga i "opiater och opioider" där stora tramadol-tråden är?
Jo, Tradolan är samma sak som Tramadol. Så ta en titt i opiat-forumet, och den klistrade "Den stora Tramadol-tråden"!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in