2007-04-01, 13:21
Medlem
Dags att göra något åt alla Rate-my-trådar? Tycker dom är rätt roliga så ta inte bort dom, men kasta in dom i ett nytt underforum kanske?
Citera
2007-04-01, 13:43
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Dags att göra något åt alla Rate-my-trådar? Tycker dom är rätt roliga så ta inte bort dom, men kasta in dom i ett nytt underforum kanske?
eller plocka bort alla, det är ett jävla ofog som tar för mycket plats. Jag tyckte jag sammanfattade det hela väldigt bra i min rate-tråd...
Citera
2007-04-01, 13:47
Medlem
LadyTieras avatar
Jag gillar dom inte, lekstuga för vuxna, Laidback är nästan värre än loungen var och jag tycker det är trist.

Ett forum som är till för att sällskapa och vara ventil har istället blivit lekplats för några få spammare som överskuggar andra trådar och användare
Citera
2007-04-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ett forum som är till för att sällskapa och vara ventil har istället blivit lekplats för några få spammare som överskuggar andra trådar och användare
Det där tycker jag inte riktigt stämmer. Visst är det ett par användare som håller sig till just laidback, men det ska väl fan inte vara förbjudet? Gillas det inte behöver man inte gå in på de forumdelarna.

I en av de största rate-my-trådarna, "hur känd är jag?", har vi 4 072 inlägg. Det bevisar ju att det finns ett visst intresse från Flashbacks användare att skriva i dylika trådar. Att det den senaste veckan spårat ut med fyrtioelva andra rate-my-trådar är bara att bekaga.
Citera
2007-04-01, 14:03
Medlem
LadyTieras avatar
Nej det är inte förbjudet, men det borde vara det, Laidback är ett komplement till forumet, inte menat att vara ett ställe där man ska bo och spamma runt.
Citera
2007-04-01, 14:59
Medlem
Pendeltågs avatar
Jag och Ruskigbuss diskuterar saken internt i pm, men input är alltid intressant att få höra, så säg vad ni tycker!

//Pendeltåg

Moderator i Laidback
Citera
2007-04-01, 15:09
Medlem
sekazzs avatar
Nu skriver jag visserligen i trådarna i brist på andra vettiga inlägg att svara på.
Skulle dock klara mig fint utan dom. Har blivit något slags beroende. Jisses.
Citera
2007-04-01, 16:27
Bannlyst
Vad är Laidback?
Citera
2007-04-01, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Die on a Rope
Vad är Laidback?
Något du får tillgång till efter 6månaders medlemskap och 100 inlägg...
Citera
2007-04-01, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Något du får tillgång till efter 6månaders medlemskap och 100 inlägg...
Jobbigt
Citera
2007-04-01, 20:01
Moderator
Humbugs avatar
Till och med undertecknad har reagerat på dessa eviga rate-trådar. Det finns nog en gräns nånstans...
Citera
2007-04-01, 20:05
Medlem
Wittgensteins avatar
De är rätt dryga, ja...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto