Citat:
Ursprungligen postat av srAz
testade att spara målet, sparas som htm, öppnar sedan filen men fortfarande myskofärger :/
Jag kollar just på hjälp-sidan för Naket.org, och enligt den tycks nedladdning ske via
bittorrentprogram, dvs. sajten är en sorts tracker (se nedan):
Citat:
Rekommendationer för att kunna ladda ner och titta på filmer från Ladda ner sektionen:
För att ha möjlighet till att ladda ner filmer så behöver man ett torrent program. T.ex Bittorrent eller Azureus
Vissa filmer kräver att man har vissa codec stöd. T.ex VLC
Om detta stämmer - Naket.org ger ett minst sagt oseriöst intryck om jag skall vara ärlig! - får du ju skaffa ett torrentprogram. Sedan laddar du ner torrenter för de filmer du vill ha från Naket, och när du i ditt torrentprogram sedan öppnar dessa kommer nerladdningen att påbörjas. Torrenterna är alltså inte själva filmerna, utan filer som styr nedladdningen. Du kan läsa mer om bittorrent
här, där du också finner länkar till de vanligaste torrentprogrammen. Lycka till!
F.ö.: funkar det inte att se nedladdade filmer med vare sig WMP eller Real Player?
Du skriver att Real Player har samma skin som WMP. Jag är väl inte jättekunnig på det här, men är du säker på vad du säger? WMP och Real Player ser ju nämligen ungefär likadana ut - funktionen kräver väl också det.