Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2007-03-30, 02:52
  #1
Medlem
Carreys avatar
Hej!
Tänkte jag skulle redogöra för min första tripp på LSD
Vi började kvällen med lite härligt Jack Herer (Top nodge gräs) och tog micro-droppen. Jag hade ingen aning om vad som skulle hända över huvud taget.
Jag trodde inte på hallisar men jag ville ju veta vad som hände

Efter ungefär en timma slog det till. Det slog som en slägga Jag kunde inte längre sitta still, det var grymt skönt att tex. spänna ut benet eller klia sig i huvet. Min kompis trippade utan dess like, medans jag satt och kliade mig och mådde sjukt bra hörde jag honom skrika till. Jag tittade emot honom och frågade va fan felet va. Han kröp in under en filt och tittade sjukt skrajjt på mig. när jag satt still och frågade vad det var satte han sig upp och kollade skumt på mig. Han frågade om det var jag. Ja, svarade jag. Sedan förklarade han hur han sett mig riva sänder mina kläder och förvandlats till en varulv som skulle äta upp honom.

Så hittils hade david börjat se saker men jag var mer sjukt uppåt och allmänt go Vi tog en spliff till för att lugna oss och kollade på TV en stund:P Sen kom vi på den grymma idén att ringa kranen och bjuda över honom på en spliff Denne kom dit körd på valium. Vi rökte en spliff till. Då slog det ordentligt! Satt och titta upp i traket och såg massa härliga blå/grön/gula mösnter flyta runt, det kändes som om jag hittat meningen med livet och som om jag aldrig varit så lycklig. Då säger de andra två att vi ska gå ut en sväng, jag låg helt inne i min egen värld, jag hörde vad dom sa men jag ville inte röra mig. Jag mådde så sjukt bra just då, kan inte minnas jag nånsin mått så bra förrut. Men i alla fall, vi gick ut en sväng, rullade runt på en gräsplan, jag försökt sätta mig i en däckgunga utan framgång


Anyhow LSD får toppbetyg ifrån mig 5/5 varulvar^^
Citera
2007-03-30, 03:08
  #2
Avstängd
AnonymAnvändares avatar
Okej.
Helt värdelös 0/5 möjliga
Citera
2007-03-30, 03:31
  #3
Medlem
Brandon Boyds avatar
tråkig rapport, tyvärr

Finns aldeles för många rapport i stil med "så tog vi skiten, och jävlar va de slog. Ja mådde så bra, hittade meningen med livet och såg massa konstiga saker. Sen somnade jag. Dagen efter kände jag mig OK. Jävlar vilken kväll asså "

Jag tror de flesta som läser tripprapporter här vill kunna sätta sig in i situationen och läsa en detaljrik berättelse om hur din resa var. Du får nog 0/5 av mig med. Lägg ner lite mer tid på nästa rapport så att den blir läsvärd och intressant.
Citera
2007-03-30, 12:30
  #4
Medlem
Slints avatar
ja, ingen vidare rapport va? 0/5
Citera
2007-03-30, 12:50
  #5
Medlem
Muushas avatar
Äh don't be so hard on the little fellah. Det var visserligen inte någon vidare raport men man fick ju endå en bild av hur det var.. så 1/5 från mig.

Till nästa raport så tänk på styckeindelningar, då kan man ingå lite mer detaljerat på olika "sektioner" av trippen. Vilket resulterar i en mer intressant och välskriven
text = roligare läsande.

TRIP ON!
Citera
2007-04-01, 22:13
  #6
Medlem
lill-mes avatar
Alltså, seriöst.
Det fanns ju inga styckeindelningar. Bara en massa gladagubbar som om att det skulle hjälpa en att förstå din lycka.
Påminner ganska grovt om nemesis fina dagbok. "En stoners dagbok"

Som de andra sätter jag 0/5
Citera
2007-04-01, 22:23
  #7
Medlem
Carreys avatar
haha

Jaja jag gick inte precis in för att skriva en perfekt uppsats utan dela med mig utav min första syratripp. Men tack för responsen ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback