2007-03-28, 20:43
Medlem
RaxXzs avatar
Tjena har formaterat om datorn och försöker nu få igång den men jag kan inte få igång ljudkortet , har varit in på dell och tankat drivrutinen (drivrutinerna.....) men ingenting fungerar.. Får ett meddelande där der står "unable to detect a supported product on your system" på ett ungefär har creative soundblaster enligt dell men skiten vägrar fungera.. Kör med xp och har en Dell dimension 5150 nån som vet vad kruxet är?
Citera
2007-03-28, 21:09
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
Tjena har formaterat om datorn och försöker nu få igång den men jag kan inte få igång ljudkortet , har varit in på dell och tankat drivrutinen (drivrutinerna.....) men ingenting fungerar.. Får ett meddelande där der står "unable to detect a supported product on your system" på ett ungefär har creative soundblaster enligt dell men skiten vägrar fungera.. Kör med xp och har en Dell dimension 5150 nån som vet vad kruxet är?

http://us.creative.com/support/downloads/
Citera
2007-03-28, 21:36
Medlem
RaxXzs avatar
funkar ändå inte... blir tokig!!
Citera
2007-03-29, 00:44
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
funkar ändå inte... blir tokig!!
ladda du ner rätt drivrutiner då? öppna datorn o kolla vad ljudkortet heter så du är helt säker på vad du har
Citera
2007-03-29, 00:55
Medlem
Caps_Locks avatar
Om ingenting av dessa tips hjälper, och du även kontaktat supporten, och sett till att du verkligen har rätt drivrutiner, då är det mest troligt ljudkortet som är sönder.
Citera
2007-03-29, 01:52
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caps_Lock
Om ingenting av dessa tips hjälper, och du även kontaktat supporten, och sett till att du verkligen har rätt drivrutiner, då är det mest troligt ljudkortet som är sönder.

annars är de nån som stulit de kanske
Citera
2007-03-29, 04:14
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
ladda du ner rätt drivrutiner då? öppna datorn o kolla vad ljudkortet heter så du är helt säker på vad du har

Mjo det hjälpte.. Idioter.. Stog att jag hade ett helt annat men dom har snålat på min dator för min gammla pajja o jag krävde en ny menmen nu är det löst iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in