2001-10-14, 15:46
Jag vill odla/framställa opiumnarkotikum för eget bruk. Hur går jag tillväga..??

Gillar inte heroin, men vet att jag gott pallar opium. I norra Indien upptäckte jag detta !

Detta är seriöst, skriv gärna hur jag gör, eller var jag får tag på bra info, böcker osv
Citera
2001-10-14, 22:22
Medlem
skaffa råopium

Ruggigt svårt att få opiumvallmo att växa bra. Om du lyckas e du bara att gratulera, man får ut en inte helt oansenlig mängd opium ur en enda planta.
Citera
2001-10-15, 13:47
skaffa råopium

Du Noppe, jag hörde att flödet från Afghanistan på opium och rökheroin kommer att
påverka även lilla sverige i narkotikaleden.
Talibanerna skickar ut tonvis.
Tillgång och pris blir mycket angenäma!

Men du, jag är inte alls hemtam på området och har bara provat droger utomlands, vet att
jag inte är en trilla-dit-personlighet. Ja du förstår.

Kan Du hjälpa mig att tillskansa mig vissa droger, inte bara opium ev. rökheroin..?

Vi kanske kan påbörja en kontakt med varandra, eller vad tycker du..??
Citera
2001-10-15, 18:40
Medlem
skaffa råopium

Alltså, heroin i alla former går bort direkt för mig. Har en jävligt stor respekt för den formen av opium.

Däremot har vi ju en massa sköna och rena former av opium i vissa av våra läkemedel, Läs inlägget jag skrev igår på Cannabis forumet!

A är också relativt säkert, inte på låååånga vägar lika beroendeskapande eller toleransutvecklande som tex. rökheroin. Billigt är det också :-)

Citera
2001-10-15, 21:52
Medlem
skaffa råopium

Lotus, Har du testat läkemedelsopiater?
OM inte, skaffa i så fall Nobligan!

Om du inte har byggt upp nån tolerans så e ca 4 tab (100 mg/tab) Nobligan och se om du gillar dom :-)
Citera
2001-10-31, 13:55
skaffa råopium

var skaffar jag Nobligan..??
Citera
2001-11-06, 00:02
äldre konto (old)
Ej medlem
skaffa råopium

Var uppe i 2 dygn så du får in rätta looken, sen går du till din doktor och berättar en välforulerad historia!
Citera
2001-11-06, 08:19
Medlem
skaffa råopium

Nobligan får man mot relativt lätt smärta....tramadol (nobligan) är väl det i dag lättaste opiod preparatet och få utskrivet...
Citera
2002-02-08, 17:42
Medlem
skaffa råopium

Hur fan kan du rekomendera Nobligan?? Är du helt jävla färsk eller?
Citera
2002-03-21, 11:38
Medlem
skaffa råopium

Tramadol? Det händer ju ingenting på dem ju... Nej tacka vet jag (i rangordning):
1. Dolcontin
2. Subitex
3. Temgesic
4. Tiparol

Benzolover
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in