• 1
  • 2
2002-03-30, 03:18
Medlem
nästan all svamp förutom Amantia muscaria.
Stoppar tullen.
det jag undrar är om du har testat den. får man valuta för pengarna eller är det bara skit.
Citera
2002-03-30, 22:24
Medlem
flugsvamp (Amanita muscaria)

öh.amnita muscaria är vanlig röd flugsvamp!
vänta till hösten så får du den helt gratis.
o jag kan lova dej att denna svampen kan ta dej på en sjuhelvetes tripp.men det kan åxå bli en ren helvetestripp.endast väldigt erfarna trippare ska testa den.själv håller jag mej till vanlig psilocubinsvamp tack!
Citera
2002-03-31, 20:26
Medlem

Sjukt att flugsvamp används som drog, ser inte folk att när den ena drogen blir förbjudet så letar man efter något att ersätta med, oftast mycket giftigare och farligare. Man lever bara en gång.
Citera
2002-04-02, 00:58
äldre konto (old)
Ej medlem

Idiot! Röd flugsvamp är ju för fan dödlig!
Citera
2002-04-02, 01:01
äldre konto (old)
Ej medlem

eller jag mena Röd Flugsvamp = Döden lät nog kanske lite bättre....
Citera
2002-04-03, 17:06
äldre konto (old)
Ej medlem

Tillagar man den på något vis?
Citera
2002-04-03, 18:41
Medlem

Har för mig att Vikingarna käkade flugsvamp på deras tid. Kanske var det då dom kom i kontakt med Oden och Tor ;)
Citera
2002-04-03, 21:46
Medlem

Tror de fick svampstuvning av svampen kvinnfolket plockade åt dem i kohagen ;) Kanske häxorna förgiftade med flugsvamp?
Citera
2002-04-05, 16:42
Medlem

Nej, dom åt den för att sedan urinera. I urinet fanns det aktiva ämnet som man sedan drack när det exempelvis begicks bärsärkargång.

Flugsvamp är inte lik psilocybin/lsd/meskalin på något sätt.

Endast JÄVLIGT erfarna trippare bör ta det.

Det finns andra svampar, som psilocybin.
Håll till godo.
Citera
2002-04-10, 14:26
Medlem

läste någonstans att man ska steka hatten så att den svettas, och en tesked av saften som den svettas käkar man upp...
Citera
2002-04-15, 13:42
Medlem

amanita muscaria är vanlig röd flugsvamp så vänta till hösten och plocka själv... den växer mest uder björkar...
Ta sedan och torka 3st hela svampar och ät. när sedan ruset gått över blir du illamående och trött då räcker det att du käkar en enda svamp till och du upplever samma rus igen... käka dock inte detta för ofta eftersom det skadar din kropp och att du kommer att behöva fler och fler svampar för varje gång eftersom din kropp vänjer sig snappt vid giftet i röd flugsvamp....
skulle inte tre stycken svampar funka så prova käka fler tex.6-7st för du behöver käka en jävla massa svampar för att få en överdos...
LYCKA TILL
Citera
2002-04-15, 16:26
Medlem

Idiot!
Om man äter Röd Flugsvamp (Amanita Muscaria) så är det 50 % chans att man överlever!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in