• 1
  • 2
2003-08-02, 15:49
äldre konto (old)
Ej medlem
...är så nära det "normala" tillståndet för människor som det finns. Dom som säger att dom aldrig varit attraherade av någon av sitt eget kön ljuger...det är fulltändigt mänskligt att känna sexuell dragning till folk av sitt eget kön. För mig är det "omänskligt och onormalt" att inte göra det. Det handlar bara om förtryck och hjärntvättning. Hade alla varit med alla från första stund hade det ju varit så nu med...och då skulle det varit det som varit "normalt". Fiolk borde tänka själva istället för att hålla sig fast vid gamla, föråldrade ideal.
2003-08-02, 21:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Förtryck och hjärntvätt är inte helt fel -bara jag får vara utövaren. 8)
2003-08-19, 18:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Bisexualitet...

Citat:
Ursprungligen postat av AvaAdore
...är så nära det "normala" tillståndet för människor som det finns.
Dom som säger att dom aldrig varit attraherade av någon av sitt eget kön ljuger...det är fulltändigt mänskligt att känna sexuell dragning till folk av sitt eget kön.

hmm...och vad grundar du det på????
Jag har ALDRIG varit attraherad av en tjej och det säger jag inte för att jag skulle skämmas om jag haft det.
Min tjejkompisar är självklart helt underbara,som vänner men de har inget som jag attraheras av.

För mig är det "omänskligt och onormalt" att inte göra det. Det handlar bara om förtryck och hjärntvättning. Hade alla varit med alla från första stund hade det ju varit så nu med...och då skulle det varit det som varit "normalt". Fiolk borde tänka själva istället för att hålla sig fast vid gamla, föråldrade ideal.
2003-08-19, 18:54
Medlem
Hylands avatar
Jag är bisexuell, även om jag mest tänder på män. Kvinnor har jag svårt att tända på om de inte står med en dammsugare eller diskborste i handen. Jag härrör säkerligen från de gamla romarna som hade sex med allt och alla!
Sex har man med sina (pojk)vänner, flickvänner har man mer av praktiska anledningar.
2003-08-19, 18:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Jag härrör säkerligen från de gamla romarna som hade sex med allt och alla! .

Mjo, var det inte de(eller grekerna) som ansåg att det var finare att ha sex med en man än med en kvinna.
2003-08-19, 19:04
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutal
Citat:
Jag härrör säkerligen från de gamla romarna som hade sex med allt och alla! .

Mjo, var det inte de(eller grekerna) som ansåg att det var finare att ha sex med en man än med en kvinna.
Rätta mig gärna någon om jag har fel, men romarna hade ofta homosex och äfven sex med djur! Var t.om någon kejsare som hade ett kärleksförhållande med en man. Fast det gäller säkert grekerna också, speciellt med tanke på att 79% av jordens befolkning, på den här tiden var homosexuella
2003-08-19, 19:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Rätta mig gärna någon om jag har fel, men romarna hade ofta homosex och äfven sex med djur! Var t.om någon kejsare som hade ett kärleksförhållande med en man. Fast det gäller säkert grekerna också, speciellt med tanke på att 79% av jordens befolkning, på den här tiden var homosexuella

Dom hade ju slavar, som väl förmodligen var jämställda med djuren, så då fungerar väl djur lika bra som en sexslav. Sen är det ju allmänt känt att Julius Ceasar som ung hade ett sexuellt förhållande med Nikomedes III(kung i Bithynien, nått fånigt kungadöme vid rom, blev romers provins senare), Ceasar ska visst ha blivit kallad för bl.a "drottningens hemlige rival" och "Nikomedes bordell". Så visst verkar homosexualitet ha varit något vanligt och naturligt, iaf mellan män.
2003-08-24, 23:40
Bannlyst
Låter som ett vettigt samhälle
2003-08-25, 22:12
Medlem
TomBombadills avatar
Homosexuallitet är en skymf mot männskligheten. Vi bör utveckla oss så pass att vi inte beter oss på ett sådant sjukt sätt. Och ang. det där med 79% av världens folk skulle varit homosexuella på rommarrikets tid verkar rätt skumt.. Var det gallup eller scoop som ringde runt och gjorde en marknadsunderökning år 52??
2003-08-26, 15:22
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Och ang. det där med 79% av världens folk skulle varit homosexuella på rommarrikets tid verkar rätt skumt.. Var det gallup eller scoop som ringde runt och gjorde en marknadsunderökning år 52??
Kung Carl Kön var med på den här tiden och enligt honom så var det så... eller vänta ska kolla igen....
Det stämmer bra det. Har äfven dubbelkollat med Aftonbladet och Greta Garbo.
2003-08-27, 01:23
Medlem
brutals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Homosexuallitet är en skymf mot männskligheten. Vi bör utveckla oss så pass att vi inte beter oss på ett sådant sjukt sätt. Och ang. det där med 79% av världens folk skulle varit homosexuella på rommarrikets tid verkar rätt skumt.. Var det gallup eller scoop som ringde runt och gjorde en marknadsunderökning år 52??

Du får fråga Caesar, även kallad "alla kvinnors man och alla mäns kvinna". Sen ang. evolutionen så är det ju konstigt att det går baklänges så, med tanke på folks mer liberala syn på homosexualitet
2003-08-27, 01:25
Medlem
brutals avatar
Citat:
Kung Carl Kön var med på den här tiden och enligt honom så var det så... eller vänta ska kolla igen....
Det stämmer bra det. Har äfven dubbelkollat med Aftonbladet och Greta Garbo.

Stig Geil på dig! Du får byta tillbaks till den gamla bilden, forumet är sig inte likt annars, om du byter tillbaks och har vägarna förbi Sveriges framsida så lovar jag att både bjuda på öl, knark och kukiröven
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in