2007-03-26, 00:18
Medlem
Enligt vittnen som var vid Sahlgrenska då 15-åringen, som blev knivhuggen kom dit, så kom hela klanen på ca 50-80 personer. Alla skulle in på operationssalen och skrika, headbanga,och sörja på sitt sätt. Helst ska man ligga tvärs den sjuke...
Aldrig förr har det varit så många Mercedes- eller BMWbilar där på en gång.

Dom struntade fullkomligt i att personalen ville ha ut dom, svenskar lyder dom ju inte helst inte sköterskor då de är oftast kvinnor.
Först då deras egen ställföreträdande Gud, iklädd stort vitt tält, talade med dom började dom att lämna rummen.
Att sedan någon annan klan försökte skjuta på första klanen är väl helt okey idagens läge.
Vilka gäng är det somalier, juggar eller turkar???

http://www.gt.se/nyheter/1.610131
2007-03-26, 00:25
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotboysen
Enligt vittnen som var vid Sahlgrenska då 15-åringen, som blev knivhuggen kom dit, så kom hela klanen på ca 50-80 personer. Alla skulle in på operationssalen och skrika, headbanga,och sörja på sitt sätt. Helst ska man ligga tvärs den sjuke...
Aldrig förr har det varit så många Mercedes- eller BMWbilar där på en gång.

Dom struntade fullkomligt i att personalen ville ha ut dom, svenskar lyder dom ju inte helst inte sköterskor då de är oftast kvinnor.
Först då deras egen ställföreträdande Gud, iklädd stort vitt tält, talade med dom började dom att lämna rummen.
Att sedan någon annan klan försökte skjuta på första klanen är väl helt okey idagens läge.
Vilka gäng är det somalier, juggar eller turkar???

http://www.gt.se/nyheter/1.610131

Jag brukar passera området i tjänsten och varje gång nån somalier har ont nånstans så brukar akuten vimla av somalier överallt.. Så jag tippar på det, alternativt zigenare men de kommer främst om nån ligger för döden. Juggar och turkar bryr sig inte så mycket.
2007-03-26, 00:32
Medlem
Same, same but different.
Eller gjorde jag(för stor)skillnad, nu?
2007-03-26, 01:49
Medlem
Heinzes avatar
Knappast kändisar.
Låst
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera