Flashback bygger pepparkakshus!
2007-03-25, 15:24
Bannlyst
förösker bränna låtar på min laptop,men när man högerklickar på själva låten för att lägga till den på bränningslistan så finns den inte där,d har d gjort alltid men inte nu,vad kan d varit förinställingar man har varit inne å tro ni ??
Citera
2007-03-25, 15:32
Medlem
Tjippmunks avatar
mediaspelaren tycker jag e kass å bränna i. sätt i skivan å ta spela upp automatiskt, och sen välj "öppna skrivbar mapp", å sen bara för du över vad du ska ha och klickar på bränn
Citera
2007-03-25, 15:33
Medlem
groils avatar
Men snälla du, försök att använda korrekt svenska för att underlätta för eventuella läsare.

Använder du något speciellt "brännings-program" eller kör du men windows inbyggda?

EDIT: Såg nu att du använder windows inbyggda.
Citera
2007-03-25, 15:42
Bannlyst
och vad bidrog du med din fjant

Citat:
Ursprungligen postat av groil
Men snälla du, försök att använda korrekt svenska för att underlätta för eventuella läsare.

Använder du något speciellt "brännings-program" eller kör du men windows inbyggda?

EDIT: Såg nu att du använder windows inbyggda.

förutom att kritisera andra,bättre hålla käft och inte visa att man är en idiotas än att bevisa det!!!
Citera
2007-03-25, 15:56
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziptip
förutom att kritisera andra,bättre hålla käft och inte visa att man är en idiotas än att bevisa det!!!

Jag bidrog men vettig information om man bortser från min första rad.
Men du blev väl förblindad av ilska för att överhuvudtaget läsa klart mitt inlägg.

Vill du fortsätta diskutera detta så ta det med mig via pm.
Citera
2007-03-25, 16:00
Bannlyst
ingen ilska alls

Citat:
Jag bidrog men vettig information om man bortser från min första rad.
Men du blev väl förblindad av ilska för att överhuvudtaget läsa klart mitt inlägg.

Vill du fortsätta diskutera detta så ta det med mig via pm.

blev inte alls ilsken,men här äre ingen undervisning i svenska,då hade jag besökt ett annat forum,ville bara om nån kunnig kunde bidra med nåt vettigt men sorry om du trodde att jag blev arg men nä så äre inte
Citera
2007-03-25, 16:06
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziptip
blev inte alls ilsken,men här äre ingen undervisning i svenska,då hade jag besökt ett annat forum,ville bara om nån kunnig kunde bidra med nåt vettigt men sorry om du trodde att jag blev arg men nä så äre inte

Trodde att det var så efter som att du inte värkade inse att jag försökte hjälpa. Men men.

Mitt tips är att ladda hem ett annat brännar program så kanske det löser sig.
Bättre att försöka med något nytt än att slå knogarna blodiga.

Mitt förslag är nero. Men det finns en massa gratis alternativ om det passar bättre.
Citera
2007-03-25, 16:11
Bannlyst
tack ska du ha

Citat:
Trodde att det var så efter som att du inte värkade inse att jag försökte hjälpa. Men men.

Mitt tips är att ladda hem ett annat brännar program så kanske det löser sig.
Bättre att försöka med något nytt än att slå knogarna blodiga.

Mitt förslag är nero. Men det finns en massa gratis alternativ om det passar bättre.

d har gått alltid förut med wmp men man får väl ladda ner niro som du säger tack ännu en gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in