Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Intressant tråd, det kanske är västerut man ska styra kosan, jag som hade tankar på Prag. Men det måste väl finnas trevligare alternativ än afrikanska tjackhoror? Någon annan som har lite inside information om Oslo?

Gatuhororna är uppdelade i två typer: invandrarna och norskorna varav den sistnämnda är uteslutande heroinister, bland invandrartjejerna är det mer mixat, en del är riktiga tjackhoror men det finns en del riktigt fräscha östeuropeiska tjejer också, de sistnämnda är dyra och minst sagt förbannade på heroinisternas priskrig (som nämnts tidigare), det har t.o.m. förekommit lunchrabatter på ströket, priserna varierar mellan 200 för knarkarna (och tro mig; de flesta ser så skabbiga ut att jag skulle vara rädd för att ens gå på samma sida av vägen som dom...) och uppåt ca 6-800 för östeuropeerna.
Mitt tips är att du skiter i gatan dock; det är inget trevligt ställe och smittrisken är överhängande; det finns trevligare massagekliniker istället: SunTouch på Vogts gate eller Balthazar nere vid centrum är två ställen jag hört rätt bra omdömen om, båda bör du kunna finna på nätet.