2007-03-30, 13:26
Medlem
Bortgångs avatar
rör aldrig gatuhororna i norge, mycke skummt där

vi har våran studio i Skippergata som e Oslos Malmskillnadsgatan och diverse artister har haft med sej diverse horor dit

Blaze är bra strippklubb, mest för att vi känner han som driver det så vi kommer in gratis å dricker mer eller mindre gratis där
Citera
2007-03-31, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortgång
rör aldrig gatuhororna i norge, mycke skummt där

vi har våran studio i Skippergata som e Oslos Malmskillnadsgatan och diverse artister har haft med sej diverse horor dit

Blaze är bra strippklubb, mest för att vi känner han som driver det så vi kommer in gratis å dricker mer eller mindre gratis där

ta med mig nästa gång du går ut =)
på skipper gata har du oxo en strippklubb som heter String, där kan man bli bra fattig, så gå inte dit
Citera
2007-03-31, 03:51
Medlem
Bortgångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-kid
ta med mig nästa gång du går ut =)
på skipper gata har du oxo en strippklubb som heter String, där kan man bli bra fattig, så gå inte dit
e det inte diamond go-go du tänker på??

oavsett, skicka pm du så ska du få mitt nr så kan du haka på till Blaze, var där idag faktiskt
Citera
2007-03-31, 12:09
Medlem
grymt, bor du i oslo ? ja jobbar där mån - tors, nästa gång ja ska ut blir sista april.

heter d inte string på skippergata ? en grön markis o tonade fönsterrutor.
jobbar natalie kvar på blaze ? varlänge sen ja var där nu. ska dit nästa gång ja går ut =)
Citera
2007-04-01, 13:51
Medlem
Bortgångs avatar
ska kolla om hon jobbar kvar på Blaze

Tror det e så enkelt att Diamond bytte namn till String,haha
Citera
2007-04-01, 23:08
Medlem
svampjävels avatar
dom hororna som går på skippergatan och tollbygatan är ju avskyvärda och e ju mer tjuvar och ficktjuvar än prostituarde sen ser alla ut som gambianska stamledare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in