2007-03-24, 22:24
Medlem
Diamantinas avatar
Jag var på Alphaville-kryssningen igår och hamnade på efterfest m A-grabbarna samt ngn snubbe som var very loaded och som tydligen hade släppts ut väldigt nyligen... Nu undrar jag vem han var/vad han gjort? Kristian hette han.
2007-03-24, 22:29
Medlem
kalabalikens avatar
Kändis?
2007-03-24, 22:32
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Kändis?
Njae..... kändis i vissa kretsar, inte kändis i Klick om man säger så...
2007-03-25, 18:37
Medlem
tylerDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Jag var på Alphaville-kryssningen igår och hamnade på efterfest m A-grabbarna samt ngn snubbe som var very loaded och som tydligen hade släppts ut väldigt nyligen... Nu undrar jag vem han var/vad han gjort? Kristian hette han.

Haha grym tråd om Kristian från kåken

2007-03-25, 18:54
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylerDDD
Haha grym tråd om Kristian från kåken
Japp, jag var faktiskt rätt säker på att någon här skulle ha lite koll. Men jag kanske borde postat den i Krim-forumet istället
2007-03-25, 21:52
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Japp, jag var faktiskt rätt säker på att någon här skulle ha lite koll. Men jag kanske borde postat den i Krim-forumet istället

Är du verkligen allvarlig? Kristian är inte "kändis", alltså har hans tråd inget i skvallerforumet att göra.

Testa krimforumet du, det blir nog underhållande!

En liknande tråd hade kunnat vara: Jag var på ICA Maxi idag och träffade en kille i kön som köpte chips och folkbärs. Han hade just fått jobb, vilket han berättade för Ola Salo som stod före honom i kön. På jackan stod det Erik. Vem var han och vad hade han fått för jobb?
2007-03-25, 23:25
Medlem
Heinzes avatar
Skärpning nu...

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här