Citat:
Ursprungligen postat av Kires
Jag funderar på om du är seriös pastorn... men jag ställer några frågor ändå:
Jag lever, och jag finns här och nu. Är inte detta seriöst så vet inte jag.
Citat:
i. Exakt vad inom den globala uppvärmningen hade du tänkt forska om?
ii. Ska din "forskning" ge (a) nya resultat eller ska du (b) sammanställa / (c) bekräfta tidigare resultat.
iii. Vad kan du tillföra till forskningen om du inte har några kunskaper om ämnet i fråga?
Jag vet inte. Nuvarande forskare inom den globala uppvärmingen är tydligen per definition fullständigt oberoende. Jag som en lekman och som inte ens vet hur man söker bidrag borde alltså vara ännu mer oberoende än nuvarande forskare. Det är därför jag söker bidrag, just för att jag i likhet med andra forskare säger att jag kan vara oberoende. Min fördel är att jag inte ens vet hur man söker bidrag för att forska om den globala uppvärmningen
Citat:
Finns det någon nyliberala klubb som behöver ett "språkrör"? Jag kan inte säga att jag är särskilt påläst om nyliberalism men jag kan kanske tillföra en objektiv synvikel på nyliberalismen ...

"Estoves" Är som jag ser det talesman för Klassiska liberala partiet. Jag har inte betalt medlemsavgiften för i år, men om du vill tala med estoves så finns han på forumet
http://forum.liberaldebatt.com Pröva din fråga där och du kanske finner ett svar
M.V.H.
pastorn