Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2008-04-06, 16:16
Medlem
allt fungerade fint för mig med,förutom att aktivitetsfältet inte försvinner även då ja ser i fullskärm?,någon som nån lösning?
jag använder vista home basic på en laptop
Citera
2008-05-18, 11:52
har inte haft några problem med vlc funkar precis som på förra xp datorn
Citera
2008-12-09, 14:22
Medlem
Sankos avatar
förbannat, senaste tid har jag haft grova problem med vlc. tror jag iaf.

alla år som gått så har jag sparat det jag velat spara allt från musik, film, program etc etc. jag vet inte om det har följt med något otrevligt men det tror jag inte för ibland kan datorn funka hur bra som helst och andra dagar (som idag) när jag tankar senaste heroes och försöker titta på de så funkar det inte. datorn börjar slösa som fan och tänker extremt mycket.
jag har testat det mesta och sökt mycket men inget har löst sig än. inte ens en formatering.

så jag vette fan... hur är det med xp? problem där med?

nu när man försöker updatera windows så har jag 12 updates och 11 fails
Citera
2008-12-09, 14:28
Bannlyst
Jag har inte heller haft några problem med VLC i Vista, antar att det har fixats sedan tråden startades.
Citera
2008-12-22, 17:07
Medlem
Insignificunts avatar
Får ej ljud att fungera, videon spelas perfekt. Ljud fungerar på alla andra program. Högst märkligt, aldrig haft problem med vlc tidigare.

Är på vista.
Citera
2009-03-11, 19:25
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanko
förbannat, senaste tid har jag haft grova problem med vlc. tror jag iaf.

alla år som gått så har jag sparat det jag velat spara allt från musik, film, program etc etc. jag vet inte om det har följt med något otrevligt men det tror jag inte för ibland kan datorn funka hur bra som helst och andra dagar (som idag) när jag tankar senaste heroes och försöker titta på de så funkar det inte. datorn börjar slösa som fan och tänker extremt mycket.
jag har testat det mesta och sökt mycket men inget har löst sig än. inte ens en formatering.

så jag vette fan... hur är det med xp? problem där med?

nu när man försöker updatera windows så har jag 12 updates och 11 fails

Jag har också ett liknande problem med min laptop som har vista.

Specs: 3 gb ram
INTEL CORE CUO 2.2 GHz 3 mb cache
Geforce 9600m GT

När jag startar vista och har kollat ett tag så börjar jag få väldiga fps-droppar. Bilden börjar hänga efter och tillslut blir hela datorn seg, om jag drar en ruta från höger till vänster så är det precis som om mina grafikkorts drivrutiner inte var installerade, datorn laggar satan alltså.

Någon som upplever samma sak eller som har något tips?
Jag har precis installerat datorn, använt den i två dagar så jag har inte hunnit fylla den med speciellt mycket.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in