2008-07-04, 13:36
Administrator
admins avatar
Travelforum.se har utvecklat sig till ett enormt stort projekt, mycket större än vi från början trodde. Jag är oerhörrt nöjd med hur sidan utvecklas, och kan lova att det kommer att bli en enormt bra sida för de som är intresserade av att resa. Mycket större och bättre än våra tidigare ambitioner.

En första version arbetar vi på att få klar i september. Jag kan inte lova att den blir klar då, men det är datumet som vi jobbar efter. Och ni är mer äm välkomna att fråga hur det går på vägen och om tidsplanen håller.

När det gäller Wiki så kommer den inte bli klar innan Travelforum. De projekt som vi tidigare jobbat med är fortfarande inte klara och visade sig större än vi från början trodde. Dumt att säga ett datum här, bättre att få klart Travelforum.se först. Då kan vi bättre ge en realistisk tidsuppfattning.

admin
Citera
2008-07-04, 16:25
Medlem
Clit_Commanders avatar
synd att det ska ta sådan tid, en flashback wiki hade varit riktigt kul! men den som väntar på något gott...
Citera
2008-07-04, 16:58
Medlem
xciters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkwtm
Ser redan dessa ämnen framför mig:

* Tar du den i 2:an?
* Tar flashback-katten den i 2:an?
* Hur intar man knark genom 2:an?
* Vad är 2:an? (För dom som är retarderade alltså och inte fattar detta...)

Känns ju inte direkt som att det kommer bli så hemskt mycket andra ämnen som man inte kan kolla på wikipedia...

Dock skulle det vara sjysst med en sektion för IT, typ en lista med samtliga felkoder i ett visst program och hur dessa åtgärdas

Man kan alltid kolla:
* "Böglyftet"

Håller med om att alla felkoder i många program bör listas med åtgärder och betydelser.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in