2008-04-11, 23:06
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Flash-wiki vad ska den handla om då? Vilka ämen?

Den kommer att handla om de ämnen som vi alla lägger till

Angående status på wikin så kan det väl sägas att det jobbas på det, men att det är bara en i mängden av saker som teknikerna jobbar på och med tanke på att wikin skrivs helt från grunden och ingen färdig modell kommer att användas så är det tidskrävande.
Citera
2008-04-11, 23:31
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Den kommer att handla om de ämnen som vi alla lägger till

Angående status på wikin så kan det väl sägas att det jobbas på det, men att det är bara en i mängden av saker som teknikerna jobbar på och med tanke på att wikin skrivs helt från grunden och ingen färdig modell kommer att användas så är det tidskrävande.

Kommer bli intressant att se hur den utvecklar sig.
Citera
2008-04-12, 10:37
Bannlyst
Vilka kommer få skriva artiklarna? Hur gör man om det blir stora meningsskiljaktigheter om ett ämne och båda har bra källor till sina argument?
Citera
2008-04-12, 12:13
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squattastic[B
]Vilka kommer få skriva artiklarna?[/b] Hur gör man om det blir stora meningsskiljaktigheter om ett ämne och båda har bra källor till sina argument?
Om jag har uppfattat det rätt så kommer alla medlemmar kunna skriva och ändra artiklar. Dock behöver man itne vara medlem för att läsa wikin. Ang. det med meningsskiljaktigheter så gör man väl som på vanliga wikipedia, man gör så bara ett visst antal personer kan skriva på artikeln.
Citera
2008-04-12, 13:07
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Det talades om en flashback wiki för ett litet tag sedan. Ligger den fortfarande på ritbordet?

Tidigare i våras togs ett beslut av mig att inte påbörja flera projekt innan de som redan påbörjades var slutförda. Just nu arbetar vi med ett administrativt redskap vilket börjar bli klart, men det är fortfarane vissa saker kvar att åtgärda. Wiki är ett av huvudprojekten, och även om det mesta är klart så är det många saker att fixa. Samma sak med Travelforum.se som jag nämnt tidigare.

Jag tycker det är extremt oseriöst att utlova projekt och inget händer. Det ser illa ut för användarna, men vi jobbar med dem. De är inte bortglömda, men har tagit omotiverat lång tid.

Jag beräknar att både Wiki och Travelforum.se kommer lanseras i mitten av juni. Det är långt dit, och det kan även bli klart snabbare. Jag återkommer med en uppdaterad lägesrapport senare, men detta är preliminärt datum just nu.

admin
Citera
2008-04-12, 14:07
Medlem
Bambuelos avatar
Låter otroligt intressant. Får väl inte hoppas den blir allt för oseriös heller.
Citera
2008-07-02, 21:32
Medlem
bogarleffes avatar
Nå, hur går det? Inte ens en lägesrapport har synts till...
Citera
2008-07-03, 11:19
Medlem
Sorkus avatar
*bump*
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag beräknar att både Wiki och Travelforum.se kommer lanseras i mitten av juni. Det är långt dit, och det kan även bli klart snabbare. Jag återkommer med en uppdaterad lägesrapport senare, men detta är preliminärt datum just nu.

admin
Citera
2008-07-03, 22:21
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
admin

Hur går det med det hela?
Citera
2008-07-03, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Hur går det med det hela?

"Vi jobbar på det"
Citera
2008-07-04, 02:59
Medlem
Ankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kash´nawa´gah
"Vi jobbar på det"
Äsh nu ska vi inte vara elaka
Citera
2008-07-04, 04:16
Medlem
buffalos avatar
Det vi kan lära oss av detta är att det alltid är bäst att vara pessimist, för då kan det bara bli bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in