2007-03-17, 18:24
Bannlyst
Vet inte om jag postar rätt nu men jag chansar, det handlar ju trots allt om droger.

Jag tror mig ha funnit något som kan vara världens största drogcommunity/forum, men är inte helt säker. Det är dock hur stort som helst.

Kolla in själva - http://www.drugs-forum.co.uk/forum

Om detta varit på tapeten innan ber jag om ursäkt, hittade dock ingenting vid sökning.
Citera
2007-03-17, 18:26
Medlem
palefaces avatar
skiten funkar ju inte ens

edit: nu funkar den
Citera
2007-03-17, 19:01
Medlem
oveoves avatar
Bluelight är större.
Citera
2007-03-17, 19:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
Vet inte om jag postar rätt nu men jag chansar, det handlar ju trots allt om droger.

Jag tror mig ha funnit något som kan vara världens största drogcommunity/forum, men är inte helt säker. Det är dock hur stort som helst.

Kolla in själva - http://www.drugs-forum.co.uk/forum

Om detta varit på tapeten innan ber jag om ursäkt, hittade dock ingenting vid sökning.
The Drugs Forum har visserligen växt en del sen jag först såg det för ca 3 år sen, men FB's svenska drogforum har ändå dubbelt så många inlägg!

Bluelight är ju annars väldigt stort, som sagt...
Citera
2007-03-18, 00:56
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
The Drugs Forum har visserligen växt en del sen jag först såg det för ca 3 år sen, men FB's svenska drogforum har ändå dubbelt så många inlägg!

Bluelight är ju annars väldigt stort, som sagt...
Jo, Vi har vuxit något enormt sista året bara....
Citera
2007-03-18, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jo, Vi har vuxit något enormt sista året bara....

OT:
Mest skräptrådar dock. En explosion av användare och lite för lätta tyglar å er moderatorers sida är lika med lägre standard och en hel del skitsnack.

Jag gillar däremot förändringarna inne i hallucinogenforumet. Där är det inte lika slappt.

Hellre FB än magiska molekyler när man ska diskutera centralstimulantia och läkemedel måste tilläggas.
Citera
2007-03-18, 02:49
Medlem
TomiXs avatar
Drugs-Forum var ju inte särskilt stort, jo om man kollar på antalet olika forumdelar så visst, men det säger ju inte särskilt mkt..

Som sagt Bluelight är ganska stort annars, om inte störst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in