2007-03-17, 18:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Ja, finns det någon här som kör på samma linje som jag, och håller sig till att ta sina opioider en gång i veckan eller något i den stilen?? Har för mig att Björnfar gör det, men finns det fler?? Och ni som sysslar med det, hur länge har ni hållit på, och hur tycker ni det funkar??

Kom igen alla "chippers", berätta om era knarkvanor!
Citera
2007-03-17, 19:09
Medlem
A-Dmps avatar
Ja! Knarkar i princip enbart på helger, givetvis kan det bli en och annan holk till vardags men det är på helgen det är fest på riktigt. Drog en lina Subutex nyss, det var första gången på en eller två veckor, jag minns inte (antagligen en, men i vilket fall).

Jag älskar Subutex, nog mycket för att inse att vi nog ska ha ett distansförhållande.
Citera
2007-03-17, 19:11
Bannlyst
Sålänge man har ett rikt och välfungerande liv funkar det säkert utmärkt att bruka tunga droger. Det är nog svårare att låta bli om man ändå inte har nåt bättre för sig.
Citera
2007-03-17, 19:12
Medlem
A-Dmps avatar
Jag lever på bidrag och gör inget speciellt på någon av veckans dagar. In your face.
Citera
2007-03-17, 19:17
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Ja! Knarkar i princip enbart på helger, givetvis kan det bli en och annan holk till vardags men det är på helgen det är fest på riktigt. Drog en lina Subutex nyss, det var första gången på en eller två veckor, jag minns inte (antagligen en, men i vilket fall).

Jag älskar Subutex, nog mycket för att inse att vi nog ska ha ett distansförhållande.
Ok, kul med någon som sitter i samma båt! Hur länge har du hållit på med opioider??

Tycker nästan alla som börjar försäkrar en om att de inte skall fastna, men sen går de och gör det ändå, p.g.a. en massa "undantag", lögner inför dem själva, förnekelse av allt missbruk, etc... De blir ofta helt hjärntvättade under den nyförälskade smekmånaden med opioiderna... Men jaja, själv har jag nu följt mina fredags ritualer i ett år nu, och är still going strong... Stå på dig du också! Regeln säger att alla fastnar förr eller senare, men regler är till för att brytas!
Citera
2007-03-17, 19:29
Bannlyst
Citat:
Jag lever på bidrag och gör inget speciellt på någon av veckans dagar. In your face.
Good for you. Naturligtvis är det även individuellt.
Citera
2007-03-17, 20:06
Medlem
Inte just sub kanske, iom att jag varit beroende av div piller så har jag börjat med att bara köra 1 gång i veckan. Ibland kan det gå 2 veckor. Men jag blir lätt fast, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra i framtiden.
En och annan jolle blir det väl också när det finns på lager.
Jag köper aldrig mer än jag tar på en kväll/dag. Jag klarar fan inte att ha roliga saker liggandes, min självdiciplin suger verkligen. Sån är jag.
Citera
2007-03-17, 20:16
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Fan va ledsen jag blir. Mina pengar går till ditt tjack. Jippi.

Jag kan inte ett smack om knark men min föredetta polare sa att han fick ta skiten efter en avgiftning whatever men att han inte kunde sluta och köpte senare det även illegalt. Är detta vanligt eller är han bara ett pundaras utan dess like?
Citera
2007-03-17, 20:23
Medlem
Fontanells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Fan va ledsen jag blir. Mina pengar går till ditt tjack. Jippi.

Jag kan inte ett smack om knark men min föredetta polare sa att han fick ta skiten efter en avgiftning whatever men att han inte kunde sluta och köpte senare det även illegalt. Är detta vanligt eller är han bara ett pundaras utan dess like?

Den positiva känslan man får när man börjar med tjack är svår att glömma. Jag kommer ihåg första gången jag tog det, vilken lycka det var att känna sig som kung, självsäker som fan och allting var positivt på alla sätt. När det ruset tog slut ville jag inte att det skulle sluta. Och så är det nog för de flesta.
Citera
2007-03-17, 21:19
Medlem
Yeah!!s avatar
Tänkte köra bara torsdagen, idag är det lördag och jag är fortfarande subbad. Opiater är förföriska.
Citera
2007-03-18, 00:05
Medlem
Jag tycker om opiater och opiaterna tycker om mig, så som det ska vara då..
Har nu inte tagit subb på ett par månader och tänker fortsätta så, just för att jag tycker om det för mycket.. Grattis till er som klarar av att hålla på det sådär.. Får ge det en chans senare igen sen kanske
Citera
2007-03-18, 00:36
Medlem
Jodå! Söndagar är oxy dagar,har varit det i flera år,då blir tolerans ökningen nästan obefintlig. Till vardags varierar jag mellan benzo och sprit,allt för att hålla tolerans nivån nere, det är dos ökning som är boven i dramat,och förstör drogernas fina egenskaper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in