2007-03-16, 19:42
Medlem
Hej!
Nu är det så att det var iofs ett tag sedan men endå, när jag avinstallerade mitt förra AV (kaspersky) började min wmp strula , sen märkte jag att fler saker strulade såsom kalkylatorn försvann helt, wmp går inte att starta - sejer "Ett internt programfel har uppstått" , min sök funktion på datorn finns inte - alltså jag kan inte söka efter något alls , och internet explorer strular.
Jag undra va de kan va för fel och vad man kan göra åt det ,
och snälla sej inte typ; använd sök, nyreggad osv....
jag har sökt utan resultat och jag har browzat detta forumet väääldigt länge utan att regga ;p men tack på förhand !
ha en bra helg / fille
Citera
2007-03-16, 19:46
Medlem
Installera Kaspersky då, din dator verkade må bra av den. Använder du ens nått AV just nu föresten? Kan du vara massor av virus på datorn om du inte använder nått.

Offtopic: Föresten är du under 18?

/Umut
Citera
2007-03-16, 19:57
Medlem
Jag använder just nu NOD32 , installerade det direkt efter så jag tror inte det ska vara några virus som kna ha gjort det.
Och om jag får fråga vad har min ålder med saken att göra
Citera
2007-03-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filleh
Jag använder just nu NOD32 , installerade det direkt efter så jag tror inte det ska vara några virus som kna ha gjort det.
Och om jag får fråga vad har min ålder med saken att göra

Frågan dök nog upp av den enkla anledningen att man måste vara 18 för att regga sig här, och det var nästan omöjligt att förstå vad du skrev i ditt inlägg.
Läs gärna igenom noga innan du postar en ny tråd.

WMP är en normal problemkälla. Jag tycker att du skall skaffa O&O defrag och köra en full defrag, efter att du avinstallerat alla antivirusprogram på din dator. Sen installerar du det antivirusprogram du skall ha, efter defrag, då du är säker på att alla rester av antivirusprogramen.

Om det inte löser sig bör du nog formatera om din systemdisk.
Citera
2007-03-16, 20:07
Medlem
Tack för hjälpen jag ska testa det!

Och nej jag är ingen vidare författare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in