• 5
  • 6
2007-03-21, 22:21
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Jag kan ju försöka svara på vad som gäller för mig iaf.

Generellt ställer jag nog lägre krav på en sexpartner, det har ingen betydelse hur han ser ut eller vad han jobbar med, vi ska ju bara ha sex. Är det inte bra sex får han inte komma tillbaka, är det bra sex gör vi om det. Givetvis vill jag ha någon slags mental stimulans, men det är inte ett krav varje gång.

Min pusspartner däremot, han ska gärna vara raketforskare med ett slott som bostad. Han ska plocka ner solen till mig om jag ber om det. Det ska räcka med att jag tittar på honom eller hör hans röst så ska jag bli alldeles varm i kroppen!

Oj jag maste vara väldigt attraherad av min sexpartner, jag behöver inte vara kär pa nagot vis men det maste finnas attraktion nog att jag blir kat och vat när jag tänker pa honom men utan att det maste leda till ett förhallande.
Citera
2007-03-21, 22:46
Medlem
Durkslags avatar
Kyssar är ju en del av sexet tycker jag. Bara för man hånglar med nån tjejkompis på en fest eller så betyder det inte att vi har mer känslor för varandra än om vi skulle ha sex.

Man kan mycket väl hångla med varandra, så länge tanken bakom kyssen bara är en del av sexet och inte "längre" än så.
Citera
2007-03-22, 00:30
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil
Då är vi väldigt olika vad gäller kriterier för sexpartner.

Upplever du att många andra resonerar som du? Jag tycker det är väldigt mkt lättare att få ett hångel än ett ligg.

Kanske för att du är man och jag är kvinna? Att få ett ligg är ingen konst. Det kan jag få inom fem minuter. Men ett hångel som känns rätt är väldigt svårt att få. Men som sagt, det kan ju bero på mina högt ställda krav.

Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Oj jag maste vara väldigt attraherad av min sexpartner, jag behöver inte vara kär pa nagot vis men det maste finnas attraktion nog att jag blir kat och vat när jag tänker pa honom men utan att det maste leda till ett förhallande.

Jag blir lätt både kåt och våt och så länge han är bra i sängen behöver jag inte mer.
Citera
2007-03-22, 00:52
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Kanske för att du är man och jag är kvinna? Att få ett ligg är ingen konst. Det kan jag få inom fem minuter. Men ett hångel som känns rätt är väldigt svårt att få. Men som sagt, det kan ju bero på mina högt ställda krav.
Lite svårt att svara på det där utan att hamna i försvarsställning. Men utan krusiduller tror jag faktiskt inte att tillgängligheten har så mkt med saken att göra. Är man bara ute efter ett ligg så är det faktiskt inte så svårt. Inte ens för killar. Ett ligg som känns rätt (en värdering du bara lade på kyssarna) är dock inte så lätt.

Höga krav har vi nog båda två, men du verkar ha lägre krav (relativt kyssarna) när det gäller sex (?). Det känner jag inte igen hos någon av mina vänner och bekanta.

Du har nästan svarat på det redan, men för att jag ska vara helt säker på att jag förstått dig rätt...

Om du och jag satt och fikade och kom överens om att nästa kille/tjej som gick in i fiket skulle vi antingen ligga med eller strula med. Då skulle du asså välja sex?
Citera
2007-03-22, 01:24
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil
Lite svårt att svara på det där utan att hamna i försvarsställning. Men utan krusiduller tror jag faktiskt inte att tillgängligheten har så mkt med saken att göra. Är man bara ute efter ett ligg så är det faktiskt inte så svårt. Inte ens för killar. Ett ligg som känns rätt (en värdering du bara lade på kyssarna) är dock inte så lätt.

Höga krav har vi nog båda två, men du verkar ha lägre krav (relativt kyssarna) när det gäller sex (?). Det känner jag inte igen hos någon av mina vänner och bekanta.

Du har nästan svarat på det redan, men för att jag ska vara helt säker på att jag förstått dig rätt...

Om du och jag satt och fikade och kom överens om att nästa kille/tjej som gick in i fiket skulle vi antingen ligga med eller strula med. Då skulle du asså välja sex?

Ja, jag hade valt sexet om han inte var fullständigt avtändande och ofräsch. Hel och ren är ledordet.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in