2022-08-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
De flesta som jag begravt hade inte heller någon dödslängtan, tänk på det.

Det är jävligt lätt hänt när man mixar som du gör, ta hand om dig.

Stort tack för omtanken fan! Och för svar och råd!
Citera
2022-08-31, 20:38
Medlem
Har tagit cirka 4-5 gram väldigt bra kokain de senaste 24 timmarna, har varit vaken sen igår morse. Hög som ett jävla hus.
Käkade några smörgåsar tidigare idag men det är allt jag ätit sen middagstid igår. Igår kväll drack jag 5 öl och 20cl starksprit.
Hur farligt skulle det vara om jag petar i mig några tramadol nu? Och hur mycket behöver jag för att det ska bli farligt?
Stoppade i mig 600mg tram i söndags, men det var första gången på flera år så jag har absolut ingen tolerans.

Tacksam för svar.

/Hasse
Citera
2022-09-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassehatare
Har tagit cirka 4-5 gram väldigt bra kokain de senaste 24 timmarna, har varit vaken sen igår morse. Hög som ett jävla hus.
Käkade några smörgåsar tidigare idag men det är allt jag ätit sen middagstid igår. Igår kväll drack jag 5 öl och 20cl starksprit.
Hur farligt skulle det vara om jag petar i mig några tramadol nu? Och hur mycket behöver jag för att det ska bli farligt?
Stoppade i mig 600mg tram i söndags, men det var första gången på flera år så jag har absolut ingen tolerans.

Tacksam för svar.

/Hasse
Rök en joint och ät och gå sov fan e problemet med er håshare varför vill du ta tram inget illa menat men de riktigt håsh
Citera
2022-09-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Rök en joint och ät och gå sov fan e problemet med er håshare varför vill du ta tram inget illa menat men de riktigt håsh

Förstår vad du menar, men att kalla tram hårse är som att kalla koffein för kokain..
Citera
2022-09-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Förstår vad du menar, men att kalla tram hårse är som att kalla koffein för kokain..
Jag menar tram i det tillståndet han är i. Att ta bara tram när man sovit och ätit är inge fel.

Edit aha de var inte på samma dag
Citera
2022-09-10, 21:33
Medlem
Melatoninas avatar
Jag drog i mig det här...
2 msk Kratom Yellow Sumatra
3 mg Iktorivil
1500 mg Lyrica
245 mg Elvanse
O så röka på det...

Somnade nån timme helt snurrig runt 19 o vaknade pigg o alert två timmar senare. Blev rejält go i kroppen. Lite synd att man somnade från det. Är rejält erfaren när det gäller droger, men har aldrig testat denna kombo!

Vad tror ni man ska dra ner på nästa gång för att inte däcka?
Citera
2022-09-11, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melatonina
Jag drog i mig det här...
2 msk Kratom Yellow Sumatra
3 mg Iktorivil
1500 mg Lyrica
245 mg Elvanse
O så röka på det...

Somnade nån timme helt snurrig runt 19 o vaknade pigg o alert två timmar senare. Blev rejält go i kroppen. Lite synd att man somnade från det. Är rejält erfaren när det gäller droger, men har aldrig testat denna kombo!

Vad tror ni man ska dra ner på nästa gång för att inte däcka?

Halvera lyrican åtminstone, brukade alltid tvärdäcka på högre doser av det.
Citera
2022-09-13, 22:36
Medlem
Hej alla,
Jag vill boosta min lyrica, funkar det med benso? Om inte, vad?
Citera
2022-09-15, 20:52
Medlem
Poppade 3st kasalol 1mg vis typ 20:00,
Ska iväg 00:00 tiden är det lungt dra några linor kola under natten ?
Citera
2022-09-17, 18:24
Medlem
Ksalol och lite sub? Hur mkt kan man blanda utan att de ballar ur. En gång tog jag 4mm långt 2mm brett. De va i minsta laget känner inte mkt. Lite pirr bara. Men tänkte om man tagit ungefär samma mängd å boostat med 1mg ksalol. Va tror ni?
Citera
2022-09-24, 01:15
Medlem
Behöver nu hjälp nu ksalol 1mg 2 st och tramadol 100 mg
Mängd med alkohol i kroppen

Vad bör man vet innan det händer
Senast redigerad av Gustav12 2022-09-24 kl. 01:19.
Citera
2022-09-24, 03:42
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav12
Behöver nu hjälp nu ksalol 1mg 2 st och tramadol 100 mg
Mängd med alkohol i kroppen

Vad bör man vet innan det händer

Dessa tre kan vara luriga men också mysiga ihop. Jag råder dig att stanna vid 2 mg alprazolam och 100 milligram tramadol och undvika mer alkohol än den du eventuellt redan inmundigat.

Risken för andningsdepression ökar avsevärt när dessa tre substansgrupper interagerar med varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in