Citat:
Ursprungligen postat av
Sunsisters
Hej! Jag har en fråga nu.
Igår körde jag 180mg elvanse (de är väl kanske ingenting) kunde knappt sova inatt o även ätit dåligt. Så hade Hög puls och svimningskänslor så imorse vid 9 tiden tog jag en inderal 10 mg.
Efter det så runt ca 11 tiden i förmiddags, testade jag sub första gången, och nu ikväll från ca 19:00-22:00 tog jag lite tjack, inte mycket ca tre helt okej linor.
Har två imovane 7,5or, min fråga om det är okej att jag tar dessa nu för att förhoppningsvis få sova gott inatt då jag jobbar imorgon?
Tack för svar!!
ä
Rätt sent svar men... snälla kolla upp först lite på Google innan du tar blodtryckssäkande...inte alls bra att ta det efter tagit amfeta. Varför skulle 15 mg imovane vara farligt efter du blandat lite sub & tjack.. Snälla säg vrf det inte skulle gå? Sub är nog faktiskt den bästa starka opioden för missbrukare, stark smärta livet dock knappt använd inom vården.. Hursom det e helt lungt om du nu ska göra det igen, dvs. blanda sub & imov. samt eventuell tjo.. Menar inget otrevligt elr så (asså tro inte jag dumförklarar dig...)