2010-04-26, 00:07
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smart.Arab
Funderar att stoppa i en sockerbit i kaffet, fatta sackaros+koffein

Som Red Bull, men MYCKET billigare

Offtopic, visste ni att Red Bull heter som det gör, pga att taurin, som RB innehåller, först upptäcktes i tjurtestiklar, och tjur på latin = taurus ! Onödigt vetande, 101
Citera
2010-04-26, 02:06
Bannlyst
Ska du blanda så rök weed och drick någon öl så att du blir lagom crossfaded. Efter det så behövs inget mer göras.
Citera
2010-04-26, 14:56
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Ansvaret ligger såklart främst i hans händer, men jag hade ändå känt mig lite skyldig..

Jag är tjej
Men han/hon behöver inte känna sig skyldig, jag klarade mig fint och det var ju helt och hållet mitt eget ansvar
Citera
2010-04-26, 14:58
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Jag har ingen källa på det och jag är heller inte en läkare med 100% koll. Men har blandat dom två preparaten förut utan att dött, vilket kanske inte säger så mycket. Men har även aldrig hört att det skulle vara någon fara. Ta på egen risk,finns inga garantier. Garanti det får man på tvättmaskiner, inte när man knarkar.

Hahaha, årets citat!

Har btw också blandat Lyrica med Zolpidem like 1000 ggr utan problem
Citera
2010-04-27, 17:32
Medlem
Valerina Forte + rökmix?
Citera
2010-04-29, 15:26
Medlem
ThePies avatar
Fick OxyContin och OxyNorm utskrivet av min läkare idag... Imorgon ska jag på fest och dricka alkohol... Kan jag blanda eller ska jag skita i tabletterna då?
Citera
2010-04-29, 15:29
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePie
Fick OxyContin och OxyNorm utskrivet av min läkare idag... Imorgon ska jag på fest och dricka alkohol... Kan jag blanda eller ska jag skita i tabletterna då?
Avstå från dina smärtstillande, (eller gör som jag hade gjort och ta några extra tabletter istället för att dricka).
Citera
2010-04-29, 20:26
Medlem
hinhales avatar
Blanda det här om du vill må fint och vara ett med allt...peaceful at mind... Kaffe...lagligt..annan dryck..vin..lagligt...en nypa från påsen Bonzai Citrus...citronsmak..man blir rätt Amsterdamkvartersbäng..
Its nice..and legal... dont drink to much if you cannot take it...Peace...

ljud av skivspelarnålar som droppas på svarta skivor..spelar tung baktaktstriphop/hiphop/reagge
Senast redigerad av hinhale 2010-04-29 kl. 20:28.
Citera
2010-05-25, 15:14
Medlem
Kapillärs avatar
Att gå på SSRI av typ Citalopram parallellt med ADHD-behandling av typ Concerta (metylfenidat) och utöver det skjuta i sig Subutex ab und zu för att lätta upp stämningen lite. Tror herrskapet att detta hopkok är okej?
Citera
2010-05-26, 19:26
Medlem
Hans-Ludwigs avatar
hur går det att blanda stilnoct och tramadol?
blir man helt cp-knepig eller?
Citera
2010-05-26, 19:44
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Ludwig
En låg dos stilnoct och en redig dos tramadol blir man bara skön på (interaktion). Tar man för stor dos stilnoct tycker jag att man inte känner av opioiden så mycket, blir mest fumlande och svart tycker jag.
Citera
2010-05-26, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Ludwig

Jag har blandat. Blev vinglig som in i helvete och så men annars var det lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in