2019-06-24, 18:43
Medlem
Bullsquids avatar
Oxycontin dos med andra droger

Går dagligen på stesolid, 30 mg om dagen så idag har jag tagit 30 mg stess runt 3 tiden sedan drack jag små mängder alkohol (4st små cider) och tog 500 mg lyrica.
Fick sedan tag i oxycontin. har nu snortat 25 mg oxy och undrar om det kommer räcka för att känna nåt. Dricker även grapefrukt juice och tog 15 mg extra stesolid.

Är van vid sub men var en vecka sedan jag tog nu (förra helgen alltså)
Citera
2019-06-24, 23:57
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Går dagligen på stesolid, 30 mg om dagen så idag har jag tagit 30 mg stess runt 3 tiden sedan drack jag små mängder alkohol (4st små cider) och tog 500 mg lyrica.
Fick sedan tag i oxycontin. har nu snortat 25 mg oxy och undrar om det kommer räcka för att känna nåt. Dricker även grapefrukt juice och tog 15 mg extra stesolid.

Är van vid sub men var en vecka sedan jag tog nu (förra helgen alltså)

Blev tillslut sammanlagt 55 mg oxy (svalde en oxynorm 5mg jag drog och hämta efter jag snortat de 25 mg) och sen jävlar blev jag vinglig lite senare framåt kvällen, kunde inte röra mig från sängen sen.
Verkar gått ner lite men kan man ta 10 mg till nu när det gått ett bra tag? eller är det riskabelt?

Har som max tagit 80 mg oxy under en kväll, inget negativt hände men var orolig att det vart för mycket. Eftersom jag blandat så mycket som boostar är det någon fara att somna då?

Efter en vecka har toleransen på sub lagt sig helt väl?
Undra lite hur det är med Oxyn ifall jag tar sub. Vet att det blockar effekten men betyder det att jag blir sjuk och får AT om jag tar sub när jag har kvar oxy i kroppen? Sökte som fan innan men hittade inget vettigt svar. Oxy går ju extremt fort jämfört med sub. Sitter max 4-6 timmar när jag snortar.
Jag tog ju det runt 18.30 och nu börjar jag nyktra till.
Senast redigerad av Bullsquid 2019-06-25 kl. 00:03.
Citera
2019-06-25, 20:47
Medlem
Bullsquids avatar
5 timmar sedan jag tog 40mg oxy nu som jag snortade.
Vart rejält väck ett tag men nu känner jag mig helt nykter igen så började försiktigt med 0.5 mg sub och ser så jag inte blir sjuk eller nåt...hittills ingen fara.
Citera
2019-06-25, 23:57
Medlem
När jag haft kokskvällar (oftast 0,5-1 gram utspritt på kanske 6 timmar) så brukar jag behöva lite olika mediciner för att kunna sova, eller för att hantera sorgen när man slickat rent påsen och allt är slut.

Det brukar då bli ett par Stesolid, 25- 50 mg Saroten (Amitriptylin) eller 0,5 ml flytande Theralen, samt minst 20 mg Stilnoct (men oftast mer). Ibland stora mängder alkohol också.

Känner ju hur pulsen går från att ha varit som en bongotrumma till lugn, och det är den främsta anledningen till att jag tar de olika medlen, omöjligt att slappna av när den dunkar på.

Är det kombinationer som avråds? Just Stesoliden känns ju snarare bara bra för att man inte ska pulsa sönder, men de övriga medicinerna har jag ingen aning om de är farliga i kombo med koks.

Jag har ju överlevt utan problem hittills men undrar om det är att jag haft tur bara, eller om det är ofarligt... samt undrar ifall det kanske är farligt på längre sikt.

Kan tillägga att jag tar samtliga mediciner för att kunna sova även om jag är helt nykter och ren, å har haft på recept i nästan 10 år, så har sömnproblem generellt.

Är just nu i nervarvningsfasen å är lite snurrig av Stilnocten men hyper av kokset så därav lång eventuellt flummig text. Sorry för det.
Citera
2019-06-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
Jag vet att man ska ge fan i att blanda zolpidem/stilnoct och alkohol då man kan bli helt jävla dum i huvudet.

Men angående den lättare varianten zopiklon/imovane. Om man vill bli lite skön funkar det att ta några zopiklon/imovane tillsammans med låt säga 4-5 starköl? Är det lugnt att chilla på?

Jag fick den frågan häromveckan av en tjej och sa att det borde vara lugnt eftersom jag själv blandat så i många år, men hon hade tydligen åkt in till akuten för hennes sambo upplevde att hon slutade andas eller andades väldigt svagt. Obs hon mår bra nu.
Men kände mig skyldig som sa till henne att det var lugnt, så därför vågar jag inte bara säga kör på haha. Jag antar att det kan bero på tidigare vana, hälsan i övrigt och mängd, så var försiktig om något av det inte är 100%.
Citera
2019-06-27, 23:38
Medlem
g0dspirits avatar
Är det lugnt att landa ett crystal meth rus på ksalol? Kan det vara farligt?
Citera
2019-06-28, 06:58
Medlem
Lugnt och ha blandat tjack,alkohol ksalol 3st och nu tämkte jag ta en thearen eller två tabletter för att kunna sova. Är de lugnt eller kan de bli nått knas?

Inga extrema mängder tju eller ksalol 3st sånna blå serber ni vet. Kan bara inte sova...

Thearen har jag hört ska få en att somna bra.,
Citera
2019-06-28, 15:58
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Lugnt och ha blandat tjack,alkohol ksalol 3st och nu tämkte jag ta en thearen eller två tabletter för att kunna sova. Är de lugnt eller kan de bli nått knas?

Inga extrema mängder tju eller ksalol 3st sånna blå serber ni vet. Kan bara inte sova...

Thearen har jag hört ska få en att somna bra.,

Antar du menar Theralen? Ska inte vara några problem med den mixen.
Citera
2019-06-28, 16:06
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Är det lugnt att landa ett crystal meth rus på ksalol? Kan det vara farligt?

Sent svar men det är en given landning.

//Tripportreat
Citera
2019-06-28, 17:35
Medlem
Tavegyl (klemastin) + ksalol (alprazolam) ok?

Hej gott folk. Idag tänkte jag förgylla kvällen med lite röka och blåbär. Jag kom dock på att jag äter klemastin och har gjort det dagligen i en vecka. (senaste dos imorses). Det står att det kan klemastin förstärker den sederande effekten hos medel med hämmande effekt på det centrala nervsystemet som sömnmedel, monoaminoxidashämmare (MAOI), antidepressiva, anxiolytikum, opioider och alkohol.

Är detta farligt eller är det launa att käka 1-2mg?

god fredag.
Citera
2019-06-29, 06:57
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ourquestions
Hej gott folk. Idag tänkte jag förgylla kvällen med lite röka och blåbär. Jag kom dock på att jag äter klemastin och har gjort det dagligen i en vecka. (senaste dos imorses). Det står att det kan klemastin förstärker den sederande effekten hos medel med hämmande effekt på det centrala nervsystemet som sömnmedel, monoaminoxidashämmare (MAOI), antidepressiva, anxiolytikum, opioider och alkohol.

Är detta farligt eller är det launa att käka 1-2mg?

god fredag.

Det är tvärlugnt, klemastin är en anthistamin så på sin höjd kommer du bli lite sömnigare bara.

//Tripportreat
Citera
2019-07-02, 12:16
Medlem
Lorezapam + tramadol?

Hur funkar dessa 2 tillsammans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem