Citat:
Ursprungligen postat av
Bullsquid
Går dagligen på stesolid, 30 mg om dagen så idag har jag tagit 30 mg stess runt 3 tiden sedan drack jag små mängder alkohol (4st små cider) och tog 500 mg lyrica.
Fick sedan tag i oxycontin. har nu snortat 25 mg oxy och undrar om det kommer räcka för att känna nåt. Dricker även grapefrukt juice och tog 15 mg extra stesolid.
Är van vid sub men var en vecka sedan jag tog nu (förra helgen alltså)
Blev tillslut sammanlagt 55 mg oxy (svalde en oxynorm 5mg jag drog och hämta efter jag snortat de 25 mg) och sen jävlar blev jag vinglig lite senare framåt kvällen, kunde inte röra mig från sängen sen.
Verkar gått ner lite men kan man ta 10 mg till nu när det gått ett bra tag? eller är det riskabelt?
Har som max tagit 80 mg oxy under en kväll, inget negativt hände men var orolig att det vart för mycket. Eftersom jag blandat så mycket som boostar är det någon fara att somna då?
Efter en vecka har toleransen på sub lagt sig helt väl?
Undra lite hur det är med Oxyn ifall jag tar sub. Vet att det blockar effekten men betyder det att jag blir sjuk och får AT om jag tar sub när jag har kvar oxy i kroppen? Sökte som fan innan men hittade inget vettigt svar. Oxy går ju extremt fort jämfört med sub. Sitter max 4-6 timmar när jag snortar.
Jag tog ju det runt 18.30 och nu börjar jag nyktra till.