2009-11-13, 23:42
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
nu har jag lallat runt på forumet som fan efter info men hittar ingen vettig.
De flesta tycker det är nice att ta subutex efter tjackrace men va tror ni om kombon kokks + sub.

Har dragit kokks i 4-5timmar nu, skulle va va nice att dra i sig en 0,05sub nu efter ett tag?
kan tillägga att jag druckit hyfsat mycket tidigare idag och rökt lite, men det va som sagt tidigare så börjar ju komma ner från det.

va säger panelen? kan de va en nice blandning? va kan jag vänta mig i ruseffekt?

vet att det inte med tanke på påfrestningar av hjärtat o dyl. men kan inte tänka mig att det är värre än att blanda med tjack, eller meph tjack och ghb benzo som funkar fint att blanda förut.

så frågorna är
ruseffekter?
doser?
vilken drog är bäst att ta när och hur ofta?
0,05 är väll lite väl mycket ändå? Det är ju aktivt redan i ½mg
Citera
2009-11-14, 01:01
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
0,05 är väll lite väl mycket ändå? Det är ju aktivt redan i ½mg

aha ah menade en halv mg, alltså en 16dels tablett
vad jag förstått så är 1mg en vanlig, eller hyfsad stark dos
börjar känna av de ganska bra, det kan väll inte vara någon större fara att ta sig en liten kokkis lina om en stund eller?
Citera
2009-11-14, 01:08
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
aha ah menade en halv mg, alltså en 16dels tablett
vad jag förstått så är 1mg en vanlig, eller hyfsad stark dos
börjar känna av de ganska bra, det kan väll inte vara någon större fara att ta sig en liten kokkis lina om en stund eller?
Kan ju vara farligt för hjärtat. Är du inte nöjd med buprenorfinruset som det är då?
Citera
2009-11-14, 01:19
Medlem
RMBKKs avatar
Kanske fel ställe att fråga på, men jag käkar Strattera (för ADD), och har inte sovit på två dygn nu. Snackade med läkaren, fick ett litet recept på Zopiklon 10 st á 5 mg och vill verkligen sova alltså. Har käkat två redan, och har legat och verkligen försökt sova, men det vill inte gå. Är det lugnt att ta en-två till? Det är ju som sagt "bara" 5 mg'are? Är inte ute efter något rus, men jag är rädd för att det kommer vare sej jag vill eller inte då jag inte verkar kunna sova på dessa ens om jag trycker i mej fler. Vad tror ni? Kommer 1-2 till ge en boost som blir mer rusaktigt? Är mest seg nu, och vill sova, inte vara beng

Kanske lite luddigt utformad frågeställning;

Jag har ätit 2 x 5 mg Zopiklon nu, plus 40 mg Strattera imorse, inte sovit på två dygn (blir inte trött helt enkelt, men får alla fysiska nackdelar av att inte sova). Tror ni att 1-2 tabletter till kommer ta mej över gränsen så jag blir trött nog att somna, eller kommer det bara bli mer "rusaktigt"?

Är som sagt lite seg nu, inte skönt när man bara är trött
Citera
2009-11-14, 01:22
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Kan ju vara farligt för hjärtat. Är du inte nöjd med buprenorfinruset som det är då?

vet fan inte alltså, verkar knappt få någon effekt av opiater, tagit 200mg oxy utan att få någon märkbar effekt, opiaten som jag tagit utan andra droger och fått ett soft rus på är tram.
tagit sub en gång innan men då hade jag vakat ett dygn...
aja blir väll att svepa rent spegeln nu likaväl, tror de finns mycket välrre saker för hjärtat ifall det är den anledningen som gör att folk inte tyckerm an ska blanda opiater med uppåt...
Citera
2009-11-14, 01:32
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
vet fan inte alltså, verkar knappt få någon effekt av opiater, tagit 200mg oxy utan att få någon märkbar effekt, opiaten som jag tagit utan andra droger och fått ett soft rus på är tram.
tagit sub en gång innan men då hade jag vakat ett dygn...
aja blir väll att svepa rent spegeln nu likaväl, tror de finns mycket välrre saker för hjärtat ifall det är den anledningen som gör att folk inte tyckerm an ska blanda opiater med uppåt...
Menar du verkligen oxynorm?
Citera
2009-11-14, 01:50
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Menar du verkligen oxynorm?

oxycontin, 10mg depot, men skalade och krossade, samt delvis snorta...
verkar vara immun...
Citera
2009-11-14, 03:36
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
oxycontin, 10mg depot, men skalade och krossade, samt delvis snorta...
verkar vara immun...
Oh fan. Själv blir man go på bara tio mg. Stackars jävel att födas med sån tolerans.
Citera
2009-11-14, 04:03
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Oh fan. Själv blir man go på bara tio mg. Stackars jävel att födas med sån tolerans.

ja jo, men man behöver ju inte oroa sig för beroende iaf hehe.
Skumt bara, inte hört talas om någon alls som säger sig vara immun mot opium/opioder och ingen jag känner förstår det heller.
Undra om det kan va som med vissa andra droger, att man saknar någon viss enzym som tar upp ämnena eller något..
Citera
2009-11-14, 05:33
Medlem
moondawns avatar
Nästa helg har jag tillgång till dessa rc´s:

Flephedrone, butylone, mdppp, 2-ai och M2P1.

Någon som har ett hum om någon bra kombo av detta ?
Citera
2009-11-14, 09:07
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Nästa helg har jag tillgång till dessa rc´s:

Flephedrone, butylone, mdppp, 2-ai och M2P1.

Någon som har ett hum om någon bra kombo av detta ?
Svårt (förmodligen omöjligt) att veta när det gäller rc:s. Man vet ju för det mesta ingenting om dem och känner knappt till riskerna när man bara tar en. Om man då tar fem olika kan nog lite vad som helst hända. Eller ingenting. Mitt tips är dock avnjuta dem för sig eller vänta på bättre svar än detta.
Citera
2009-11-14, 09:14
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Svårt (förmodligen omöjligt) att veta när det gäller rc:s. Man vet ju för det mesta ingenting om dem och känner knappt till riskerna när man bara tar en. Om man då tar fem olika kan nog lite vad som helst hända. Eller ingenting. Mitt tips är dock avnjuta dem för sig eller vänta på bättre svar än detta.

Förstår vad du menar, men jag är nog rätt tålig.
Har aldrig haft någon biverkning att tala om av någon drog.
Förutom extrem trötthet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in