2015-07-31, 18:03
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolttoa
Okej fan trodde kanske man kunde dricka lite öl nu, men tack för svaret, kan inget om opiater så måste ju fråga så man inte slutar andas helt plötsligt, men imorgon måste det ju i alla fall vara Ok? Liten dos ju! Kan man inte ens dricka 2-3 öl utan problem eller vad kan hända liksom dum fråga kanske

2-3 öl ska nog gå bra. Du känner ju om det börjar bli för mkt
Citera
2015-07-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
2-3 öl ska nog gå bra. Du känner ju om det börjar bli för mkt

Ok tack så mycket för svaret
Citera
2015-08-01, 03:30
Medlem
2 vinare och 30 mg oxy?dör man? Det beror såklart på kroppsvikt och tolerans, men vilka tecken föregår andningsuppehåll egentligen? Somnar man som vanligt eller slocknar man? Finns andra tecken på att det blir farligt? Nån som vet och kan förklaralite mer ingående. Jag tycker oxy och cb är klockren kombo men oxy och alkohol funkar också (rödvin).
Citera
2015-08-02, 15:15
Medlem
Tjena, antar att det har frågats tidigare, och vad jag har läst så har även detta ämne varit grund för en del debatt på Flashback, men frågan som ändock följer.

Jag har tagit trammisar i typ 5 månader, ungefär var 3e eller var 4e dag, haft ett par veckors uppehåll 2 gånger för att känna av om jag får mycket AT och beroendekänsla, men det har fungerat ganska bra, nån gång har jag fått fylla på med en minidos tidigare pga svårt att sova när myror i benen spelat mig ett spratt.

Min dos efter ett par veckors användning ligger på ungefär 800 Milligubbar, en gång "råkade" jag överdosera vilket resulterade i att jag nästan omedelbart somnade i 2 timmar och vaknade upp med lite ont i ryggen och i övrigt inga direkt problem, ingen aning om jag hade krampat eller dyl. var inte förvirrad utan jag somnade in ganska kontrollerat.

Frågan är dock om det är värt / lugnt att lägga till 2 mg IKTORIVIL till min dos, eller mindre, för att:

1. Förebygga eventuell kramprisk (Det här verkade vara det som debatterats en del här)
och
2. känna mig mer lugn och avslappnad under trammisarna.
och
3. Vissa säger att det ökar andningsdepprisken, men vissa har inte ens lyckats överdosera på 7g trammisar i självmordsförsök, risken måste väl ändå vara i princip obefintlig på så relativt låga doser och tolerans?

Jag har aldrig provat tram + benso så jag har ingen aning om hur "ruset" påverkas. Får iofs inte sånt jätterus av trammisar, mest behag och sporadiska ruskänsla i ryggraden, dålig motorik, ångestdämp och ganska social.

Tacksam för svar!
Senast redigerad av Possyman 2015-08-02 kl. 15:18.
Citera
2015-08-02, 21:52
Medlem
Sglasss avatar
Blanda 6 bärs 1gubbe kola, 150 mg lyrica och 10mg diazepam. Ok va?
Citera
2015-08-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Blanda 6 bärs 1gubbe kola, 150 mg lyrica och 10mg diazepam. Ok va?
Hel lugnt men vänta med diazepam till kolan är slut för att inte trubba av det dyra.
Lyrica är väll ingen jättekul "drog" men absolut inte farligt.
Citera
2015-08-03, 22:27
Medlem
Griseldas avatar
2100mg lyrica, kan jag ta sub?

Som sagt jag har ätit 2100mg lyrica idag, jag e sugen på sub. Kan jag ta det utan att det är farligt? Mvh
Citera
2015-08-03, 23:29
Medlem
Åt 2 mg klonazolam vid 12-tiden i dag och 2 mg till runt 18-19. Får förmodligen hem oxynorm i morgon, 45 mg. Ligger någon fara i att äta oxyn i morgon med tanke på dagens bensointag? (Kommer inte att blanda, givetvis)
Citera
2015-08-08, 10:07
Bannlyst
Tramadol 12 timmar efter 100 mg MDMA? Någon fara?
Citera
2015-08-08, 11:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffs
Tramadol 12 timmar efter 100 mg MDMA? Någon fara?

Beror på hur mkt tram du har tänkt ta. Jag hade inte tagit tram iaf
Citera
2015-08-08, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Beror på hur mkt tram du har tänkt ta. Jag hade inte tagit tram iaf

200 mg kanske, låter lite men det är mycket för mig. Jag har sovit 7h och druckit mycket vatten men avråder du mig så låter jag bli. Känner mig bara lite extra seg idag, annars mår jag bra. MDMA-dosen var ju inte så jättehög 80-100 mg låg jag nog på.

Men hur många timmar bör man vänta med tramadol efter MDMA-intaget då?
Senast redigerad av Snuffs 2015-08-08 kl. 11:51.
Citera
2015-08-08, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffs
200 mg kanske, låter lite men det är mycket för mig. Jag har sovit 7h och druckit mycket vatten men avråder du mig så låter jag bli. Känner mig bara lite extra seg idag, annars mår jag bra. MDMA-dosen var ju inte så jättehög 80-100 mg låg jag nog på.

Men hur många timmar bör man vänta med tramadol efter MDMA-intaget då?

Tänkte på en annan grej, borde det inte vara lugnt om jag blandar tram med en liten dos ikto? Mindre risk för kramp då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in