2012-06-02, 07:57
Medlem
Sallinskiis avatar
Är mitt (eller typ halv- vägs) i ett tjack- race nu. Och undrar om någon kan tipsa lite kring vad jag som enklast/ i mitt fall passar bäst att ta efter jag ska sluta mitt race och lindra AT'n (Alt. sova)

De jag har att tillgå:

- Stess 10: or (inte så många kvar typ 10-12st)

- Iktorivil (Kryss2: or) - har en del av dessa men toleransen på dessa är inte att leka med.... (Klonazrpam toleransen då alltså)

- Subutex B8 (tänkt själv lite rörande de liksom få en lugn och skön stund innan man noddar/däckar efter ett hårt Race. - Men Opioder/opiater skal väl inte blandas med CS prep. om jag inte har helt fel för mig?)

-Zolpidem 10mg's - typ 3-4st kvar kanske kan hämta ut en 10 till på Apoteket

- Det rena giftet: Theralen Flytande....!

- Kanske (troligtvis) kan jag komma över ett par Propavan som annars brukar däcka mig rätt ordentligt när jag tar 2-3 st.

- också självklart den uteslutna men "God trogna" Atarax 25mg i obegränsade mängder typ....

Att tillägga är kanske att min tolerans för benso ligger VÄLDIGT högt för tillfället kan tugga i mig ~24mg av iktorivil Roche utan större "berusning" Stessoliden känner jag väl av vid doser om ~120mg, och alprazolam runt 15-18mg.(Dock har jag ingen Alpra hemma...) Subutexen dock slår skallen av mig bara på en styck B8.

Alla svar är uppskattade, och må väl allihopa!

// $
Senast redigerad av Sallinskii 2012-06-02 kl. 08:01.
Citera
2012-06-02, 08:42
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Är mitt (eller typ halv- vägs) i ett tjack- race nu. Och undrar om någon kan tipsa lite kring vad jag som enklast/ i mitt fall passar bäst att ta efter jag ska sluta mitt race och lindra AT'n (Alt. sova)

De jag har att tillgå:

- Stess 10: or (inte så många kvar typ 10-12st)

- Iktorivil (Kryss2: or) - har en del av dessa men toleransen på dessa är inte att leka med.... (Klonazrpam toleransen då alltså)

- Subutex B8 (tänkt själv lite rörande de liksom få en lugn och skön stund innan man noddar/däckar efter ett hårt Race. - Men Opioder/opiater skal väl inte blandas med CS prep. om jag inte har helt fel för mig?)

-Zolpidem 10mg's - typ 3-4st kvar kanske kan hämta ut en 10 till på Apoteket

- Det rena giftet: Theralen Flytande....!

- Kanske (troligtvis) kan jag komma över ett par Propavan som annars brukar däcka mig rätt ordentligt när jag tar 2-3 st.

- också självklart den uteslutna men "God trogna" Atarax 25mg i obegränsade mängder typ....

Att tillägga är kanske att min tolerans för benso ligger VÄLDIGT högt för tillfället kan tugga i mig ~24mg av iktorivil Roche utan större "berusning" Stessoliden känner jag väl av vid doser om ~120mg, och alprazolam runt 15-18mg.(Dock har jag ingen Alpra hemma...) Subutexen dock slår skallen av mig bara på en styck B8.

Alla svar är uppskattade, och må väl allihopa!

// $
Kör på stess och propavan&/stilnoct, och efter en god natts sömn så är det lugnt att köra på subben.
Senast redigerad av The Crash 2012-06-02 kl. 08:49.
Citera
2012-06-02, 11:51
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Kör på stess och propavan&/stilnoct, och efter en god natts sömn så är det lugnt att köra på subben.

Är ju sugen på Subben men får ju verkligen vänta 12-14 h innan jag tar den sen senaste intaget av CS...

// $
Citera
2012-06-02, 11:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Är ju sugen på Subben men får ju verkligen vänta 12-14 h innan jag tar den sen senaste intaget av CS...

// $
Kör på. Det bör vara lugnt!
Citera
2012-06-02, 12:54
Medlem
The Crashs avatar
Citat:

// $
I värsta fall blir du lite illamående, men borde släppa efter kanske nån timme på sin höjd. Hellre det än att handskas med AT:n.

Det viktigaste är att du får så mycket sömn som möjligt. För min del är avtändningen som värst när jag vaknar, så därför rekommenderar jag subben sist. Se till att få i dig mycket näring och vätska direkt när du vaknar också. Kanske låter ganska uppenbart, men många inser inte att drogerna man tar är för att underlätta intaget av vätska och näring snarare än ett substitut. Om du är svullen i käften när du landat så rekommenderar jag C-vitamin .
Citera
2012-06-02, 22:26
Medlem
Sallinskiis avatar
Lite rörigt, vart vaken i typ 2 dygn nu på Tjack, och känner inget rus längre, men vet nt om jag vågar ta en SUB8 om nån timme?

Drog i mig sista dosen Tjack ~0,15 nasalt för 2 timmar sen. (De senaste 3 återdoseringarna har inte gett något alls även fast de vart så stora som ~0,45g

Svar uppskattas!

// $
Citera
2012-06-02, 22:34
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Lite rörigt, vart vaken i typ 2 dygn nu på Tjack, och känner inget rus längre, men vet nt om jag vågar ta en SUB8 om nån timme?

Drog i mig sista dosen Tjack ~0,15 nasalt för 2 timmar sen. (De senaste 3 återdoseringarna har inte gett något alls även fast de vart så stora som ~0,45g

Svar uppskattas!

// $

Rus eller ej så finns fortfarande tjacket i ditt system så det vore bara korkat om du tog sub nu. Vänta åtminstonde tills 00.00 eller nåt. Inte för att du är ren då men ju längre du väntar desto mer riskfritt är det att inta det. Hur mycket sub hade du tänkt ta?
Citera
2012-06-02, 23:01
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Rus eller ej så finns fortfarande tjacket i ditt system så det vore bara korkat om du tog sub nu. Vänta åtminstonde tills 00.00 eller nåt. Inte för att du är ren då men ju längre du väntar desto mer riskfritt är det att inta det. Hur mycket sub hade du tänkt ta?

Har bara en styck subutex 8 sublingual som om den kommer tas ska intas på de sätter också

Väd är de stora riskerna? Min puls är normal, min andning är normal, har ätit middag, varit fysiskt aktiv under dagen etc. De enda e väl att fingrarna går i 76668km/h över tangentbordet.....

// $
Citera
2012-06-02, 23:12
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Har bara en styck subutex 8 sublingual som om den kommer tas ska intas på de sätter också

Väd är de stora riskerna? Min puls är normal, min andning är normal, har ätit middag, varit fysiskt aktiv under dagen etc. De enda e väl att fingrarna går i 76668km/h över tangentbordet.....

// $

Menar du en hel 8mg.are eller? hjärtrytmen kan åka upp i taket om du har aktivt amfetamin i dig fortfarande, sen ner i golvet pga suben och så fortsätter det så. Hjärtklappning alltså.

Har du tolerans på sub? 8mg låter väldigt mycket för mig Känner du dig nykter och har normal puls + ätit middag och inte tagit tjo på ett bra tag så är det nog ingen fara antar jag. Eller ja ja vet inte hur du kommer att reagera men att ta sub eller annan opis efter tjack race är ganska normalt om man vet vad man pysslar med.

Börja försiktigt och fyll på vid behov är det bästa rådet jag kan ge dig då.
Citera
2012-06-04, 15:39
Medlem
Ingoteras avatar
Någon som har koll på ifall man kan trippa samtidigt som man går på Ergenyl (natriumvalproat)?
Citera
2012-06-04, 16:48
Medlem
illegalodlares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingotera
Någon som har koll på ifall man kan trippa samtidigt som man går på Ergenyl (natriumvalproat)?

Jag är inte så insatt i just den medicin du frågar om, men överlag brukar jag avråda att blanda droger som trippar med mediciner bara för att vara säker. Men det är bara ett allmänt tips, sen får någon mer insatt som vet mer om Ergenyl fylla i..

Även om man kan blanda massor av saker med LSD utan en dödlig utgång så att säga, är det bättre att inte blanda och få en bra tripp/upplevelse än att det blir en dålig upplevelse pga av att man blandad mediciner med droger..

Trippa säkert!

MVH

//IllegalOdlare
Citera
2012-06-04, 17:38
Medlem
Ingoteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illegalodlare
Jag är inte så insatt i just den medicin du frågar om, men överlag brukar jag avråda att blanda droger som trippar med mediciner bara för att vara säker. Men det är bara ett allmänt tips, sen får någon mer insatt som vet mer om Ergenyl fylla i..

Även om man kan blanda massor av saker med LSD utan en dödlig utgång så att säga, är det bättre att inte blanda och få en bra tripp/upplevelse än att det blir en dålig upplevelse pga av att man blandad mediciner med droger..

Trippa säkert!

MVH

//IllegalOdlare
Jodå det är jag medveten om. Men i mitt fall så ska jag poppa dessa resten av livet och ifall de utan problem går att blanda så gör jag hellre det än att jag avbryter min medicinering och får ngt anfall el svaj i humöret.
Största anledningen till att jag valde att testa dessa igen ist för att testa Lithium var just för att kunna trippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in