• 1
  • 2
2007-03-12, 16:52
Bannlyst
Vart är han?
Sist var det mycket snack om att yrkesmördare var ute efter honom men det trodde jag inte på men nu vet jag inte.
Kan det vara så att han idag ligger mördad någonstans i skogen?
Nån som vet nåt ?
2007-03-12, 17:03
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Vart är han?
Sist var det mycket snack om att yrkesmördare var ute efter honom men det trodde jag inte på men nu vet jag inte.
Nån som vet nåt ?

suck

man kan väl ändå hoppas att han är död så vi äntligen slipper fler trådar om honom
2007-03-12, 23:09
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Vart är han?
Nån som vet nåt ?
han är i stockholm,han kmr snart och polisen vet redan att han e där men vet inte vart i sthlm
2007-03-12, 23:21
Medlem
Vi kan hoppas på att han är död och begravd. Drägg av den kalibern borde det rimligen vara skottpengar på!
2007-03-12, 23:49
Bannlyst
Jag tror faktiskt att han har blivit mördad eller nåt men hoppas inte det för hans barns skull men däremot 15 till 20 år i kumlas bunker tror jag skulle göra susen. Mentalt sett så skulle han bli knäckt av det och hade slutat upp med att vara gangster för att istället ägna all sin tid åt sin familj efter att han hade kommit ut.
Därför hoppas vi på specialstyrkan i Göteborg!
ALCATRAZ!
2007-03-12, 23:52
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt att han har blivit mördad eller nåt men hoppas inte det för hans barns skull men däremot 15 till 20 år i kumlas bunker tror jag skulle göra susen. Mentalt sett så skulle han bli knäckt av det och hade slutat upp med att vara gangster för att istället ägna all sin tid åt sin familj efter att han hade kommit ut.
Därför hoppas vi på specialstyrkan i Göteborg!
ALCATRAZ!

Om han sitter 15-20 år i fängelse så är det ju ganska så stora barn som han sedan kommer ut till som väl knappast behöver quality time med farsan i bakhasorna då längre.
2007-03-13, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Om han sitter 15-20 år i fängelse så är det ju ganska så stora barn som han sedan kommer ut till som väl knappast behöver quality time med farsan i bakhasorna då längre.
Jag vet inte hur det känns att ha en pappa som honom men jag skulle i alla fall velat träffa och vara med farsan efter 15-20 års tid hur gammal jag än må vara.
Jag menar hellre det än att ha en död pappa som blev mördad när jag var ett litet barn.
2007-03-13, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Vi kan hoppas på att han är död och begravd. Drägg av den kalibern borde det rimligen vara skottpengar på!
Han må vara ett avskum, men vi får hoppas på att han inte är död. Vem ska annars hålla albanligan borta från Göteborg? Polisen gör ju knappast det. Best man for the job!
2007-03-14, 17:40
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Han må vara ett avskum, men vi får hoppas på att han inte är död. Vem ska annars hålla albanligan borta från Göteborg? Polisen gör ju knappast det. Best man for the job!
mycket bra tänkt gayman du har börjat lära dig
2007-03-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Det har du rätt i, bra poäng. Men samtidigt så kanske det bara är en tidsfråga innan de tar över där...
2007-03-14, 20:12
Medlem
Yugos avatar
Med vad skulle OsmartaGangsters kunna ta över?
t.o.m om dom gjorde det skulle de ej kunna styra det länge.

Är ingen alban fan heller för den delen,men tror t.o.m polisen hellre ser dem som styrande en ett gäng huliganer.
2007-03-14, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KENNEDYANGERED
han är i stockholm,han kmr snart och polisen vet redan att han e där men vet inte vart i sthlm
Vad gör han i Stockholm? Taking care of bussiness?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in