Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
EXTRA !!!
Här är en mycket bra livesändning kring vår platta jord, där man avslöjar NASA:s fejkningar och fotoshoppar kring boll-jorden...
Videon heter:
Faking Space Live Stream - Don't let NASA and other space agencies dupe you anymore!
https://www.youtube.com/watch?v=Grq5x7A_onM
(Livestreamingen startade för 7 timmar sedan)
Denna video är en svidande kontring mot din bluff-ISS video...

Jag har skickat PM till dig att svara på mina frågor om månen. Jag ser att du har läst det.
Ändå svarar du inte på dom. Har även skrivit in på din egna hemsida, där har du inte svarat, står bara "Din kommentar inväntar granskning". Har du insett att skuggan är konformad nu?
Men men, du är ju som du är. Och detta är ju inte tråden om det.
Åter till ämnet.
Ditt sätt att besvara bevis på att jorden är ett klot är att säga att det är fake och länkar sedan till en video. Utan att på något sätt förklara vad som sägs på videon. Inte på något sätt med EGNA ord besvara på våra påståenden. Det enda du gör om och om och om och om är att länka videor.
Jag kan mycket enkelt bevisa att jorden är ett klot.
Natt och dag... Nämen, natt och dag!!! Hur skulle det fungera med en platt jord?
Har sett någon konstig film där solen snurrar runt en platt skiva och solen lyser som någon spotlight på jorden. Hur i praktiken fungerar det. Kan du förklara det för mig, inte någon länk till en video utan med EGNA ord.
Fråga A:Hur fungerar det praktiskt med en "spotlight" sol och en platt jord?
Fråga B: Varför ser inte dom som har natt av denna "spotlight"-sol? Det vore väldigt enkelt att se den. Det måste ju skymma stjärnorna tex.
Nästa bevis att jorden är ett klot. Stjärnorna!
Hur kommer det sig att man inte ser samma stjärnor på södra halvklotet som det norra halvklotet? Jo, därför vi bor på just ett klot. Om jorden hade varit platt hade ALLA sett exakt samma stjärnor vart man än är på jorden.
Fråga C: Varför ser man olika stjärnor beroende vart man är på jorden? Svara med EGNA ord, inte länka någon video.
Som sista fråga:
Fråga D: Så alla som varit i ISS är mordhotade menar du? Att om dom lär sig att jorden är rund, hela deras utbildning lär dom sig allt om astronomi, jorden, månen och ALLT stämmer med en klotformad jord. INGEN och INGET under hela deras utbildning visar att jorden är platt.
Sedan åker dom upp till ISS och ser att jorden är platt. Sitter det någon snubbe med pistol uppe i ISS och säger "Om du säger något om detta dödar vi dig och hela din familj"... Eller hur menar du?
Och hur får du att exakt ALLA vetenskaps män/kvinnor i HELA världen kan bevisa gång på gång att jorden är rund. Inte en enda forskare kan bevisa motsatsen. Dom enda som säger att jorden är platt är några outbildade fjompar som inte kan ett skit om vetenskap. Dom rapar upp massa nonsens och gör massa videor där inget hänger ihop. Och så gott som allt är så extremt löjligt fel. Och inget går ihop när man räknar på det.
Och den viktigaste frågan av allt. Den är PERSONLIGEN till dig. Skulle vara trevligt att du svarar helt ärligt nu.
Varför ska vi bli lurade att jorden är rund???? Vad är meningen
Varför ska forskare efter forskare runt om på planeten mordhotas för att dölja bevis på att jorden är platt om den nu är platt???
VARFÖR!!!!