Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers-n-Jews
Jodå om man vet hastighet men det vet du ju inte heller du antar bara det du ser på en skärm. Hur bevisar detta kurva menar du då för det var ju inte avstånd vi snackade om eller hur? Försöker du slingra dig? Låt oss säga avståndet stämmer, var är då kurvan har du bevis på detta?

Det svarade du ju inte på som allt annat jag nämnde och lärde dig.
Jag har flugit mycket, men mest på norra halvklotet. Flygtiderna och avstånden har alltid varit perfekta. Varför tror du att det inte stämmer på södra halvklotet?
Tror du att vi inte vet hur snabbt flygplan flyger? Hur kan vi då göra tidtabeller med tidsinformation?
Förstår du verkligen inte att flygtiderna söder om ekvatorn visar att avståndet runt jorden vid 30 graders latitud visar att avståndet der är kortare än vid ekvatorn, och att jorden därför måste vara rund?? Jorden kan inte vara rund utan krökning – eftersom det är det enda du är intresserad av.
Varför tror du att det inte finns någon karta över den platta jorden?
Och det är inte det enda. Dessutom cirklar stjärnhimlen runt en punkt ovanför Sydpolen precis som den gör ovanför Nordpolen. Jag har sett det själv, och du kan också ta reda på det genom att titta på det själv om du vill.
Jag antar att du inte svarar denna gongen heller eftersom du inte har något svar, men hur är det då möjligt att du fortsätter att tro att jorden är platt? Vad sägs om att börja tänka noga själv istället för att låta Austin Witsit sköta funderingen?