• 1
  • 2
2002-04-21, 15:24
Medlem
Citat:
det låter nog mer dramatiskt än vad det igentligen är... jag har haft himla trevlig upplevelser på Ketamin.. jätteskojjigt!! inget läskigt alls!

donotcover: Inte läskigt alls? Har du aldrig sne'at? Vad trevligt för dig. När jag ändå skriver till dig, hur var dina "resor"? Kul och se om det finns samband. 8)

Anna, om du tagit svamp och syra innan så är ketamintrippar nästa steg om man är "trippare"... själv älskar jag ketamin (dock bara trippat på det 6 grr så så himla erfaren är jag inte, tyvärr). Om du skulle prova på någon gång så tänk på att det inte är en sälskapsdrog som svamp. Man försvinner i sin egen värld och "vaknar till liv" när trippen är över. :P
Citera
2002-04-22, 12:11
Medlem
ephedrin, spiropent och kodein finns på apoteken i spanien
Citera
2002-04-22, 20:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Man kan ju glömma att få tag påett apotek som säljer i turist städerna. Tstade förra året men dom blånekade mig. Men då kan man ju alltid köpa ad infödingarna
Citera
2002-04-22, 22:23
Medlem
Vad var det för grejer dom nekade dig?
Citera
2002-04-22, 23:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Tjena

Annars kan ni beställa från InternetApoteket som jag har beställt ifrån i ett år snart Att beställa med VISA via Paypal är snabbast, men det går att skicka "Money Order" också.

Beställer man med ett VISA via Paypal kort så har man grejorna ungefär på 2veckor. Funkar hur bra som helst!

www.pharmagroup.com
Citera
2002-04-23, 16:32
Medlem
Bubblan
[color=darkred]Jo jag har sneat men aldrig på Ketamin. Jag utgår endast från mina erfarenheter då dessa är dom ända jag vet rätt. Därför tycker inte jag personligen att Ketaminet är särskilt svårfångat eller lätt att snea på. Sen är det ju olika för att såklart!![/color]
Citera
2002-04-23, 16:33
Medlem
för alla såklart!..

....skulle det stå i sutet på förra inlägget
Citera
2002-04-23, 17:27
Medlem
till donotcover :)

Citat:
Jo jag har sneat men aldrig på Ketamin. Jag utgår endast från mina erfarenheter då dessa är dom ända jag vet rätt. Därför tycker inte jag personligen att Ketaminet är särskilt svårfångat eller lätt att snea på. Sen är det ju olika för att såklart!!

Visst är det jobbig när tangenterna inte hänger med. Ja, det är klart man utgår från sina egna erfarenheter samt vänner man är med, vilka annars? Jag har sneat på ketamin och det var inte kul! Hade iof käkat svamp strax innan men gjort det tidigare med, utan att det blev snett ihop, så jag vet inte. det var iallafall riktigt hemskt - mardröm, tur att de goda "tripparna" väger över, he, he
Citera
2002-04-23, 20:23
Medlem
Citat:
Visst är det jobbig när tangenterna inte hänger med. Ja, det är klart man utgår från sina egna erfarenheter samt vänner man är med, vilka annars? Jag har sneat på ketamin och det var inte kul! Hade iof käkat svamp strax innan men gjort det tidigare med, utan att det blev snett ihop, så jag vet inte. det var iallafall riktigt hemskt - mardröm, tur att de goda "tripparna" väger över, he, he

[color=darkred]japp slarvar med det imellanåt.. hehe
precis!! det är så mycket annat som spelar in.. inte bara drogen i sej.. vart man är hur man mår vad man ätit vem man är med vad klockan är hur vädret är osv osv .. massa faktorer som spelar in vad gäller hur trippen bli
Det är inte alls skoj att trippa snett vare sej det gäller Ketamin eller svamp eller vad det nu kan vara.. ushh .. hemska tanke.
Japp tur att dom trevliga stunderna väger tyngre än dom tråkiga[/color] :mrgreen:
Citera
2002-04-25, 20:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag frågade efter Efedrina Level på alla apotek jag såg. Jag fick till svar att jag måste ha recept. Frågade även efter andra olika preparat. Men senare på kvällen så fick vi tag på det vi ville ha
Citera
2002-05-08, 09:37
äldre konto (old)
Ej medlem
hur fick du tag på det då? var det nån som köpte ut eller köpte du på gatan?
Citera
2002-05-08, 18:59
äldre konto (old)
Ej medlem
medsxpress@hushmail.com

say no more )
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto