• 1
  • 2
2002-04-16, 03:46
Medlem
Någon som vet hur liberala apoteken i Spanien är att sälja tex. smärtstillande eller lugnande typ Rohypnol etc. utan recept?

Svara här eller med ett pm.

// Anna
Citera
2002-04-19, 11:58
Medlem
Roger Pontares avatar
Det är bara en myt att man kan få ut vad som helst på apoteken i Spanien. Men det är hyfsta lätt att få tag i recept där, betala bara en doktor så kan du vad du vill ha. Men inte på apoteken, de är lika hårda där som i Sverige.
Citera
2002-04-19, 22:19
Medlem
Spanien

Tack Pontare för svaret :-)

//Anna
Citera
2002-04-19, 22:38
Medlem
jag har hört att Ketamin ska gå att köpa över disk i Spanien.. låter ju knas.. stämmer eller inte?
Citera
2002-04-19, 22:43
Medlem
spam spam spam ketamin ketamin ketamin

HOHO ketamin över disk ?! 8O

isåfall är det ju nääästan värt att åka dit juh !
Citera
2002-04-19, 22:46
Medlem
Ketamin

Ketamin, vad är det för något?

//Anna
Citera
2002-04-19, 22:51
Medlem
ja visst ä det!!! *köper en enkelbiljett*

Ketamin är bedövningsmedel för större djur.. hästar,elefanter osv.

THE TRIP :
Before reaching the first line, fragmentation will occur- the world will begin to spin, but it won't be dizzying. Music will become fragmented. Chaos will ensue. At some point, you will find yourself complete removed from your surroundings and your body. Descriptions of the post-line experience vary substantially, but most include talk of alternate planes of existence, oneness, past and future revelations, and strange fabrics of all sorts. It will be very difficult to communicate at this point, and you probably will not be able to see or hear others in the room. Some revelations will be extremely heavy and some scary, but that fear does not seem to come back with you and is therefore difficult to describe as scary. You will probably find yourself coming back across the line again visibly, attempting to put an object in focus or define it. It is at this point that you will likely want to get in touch with your co-trippers. This is the "Wow" period. It is very important here that you do not try to move for awhile. The trip will continue mildly for an hour or so after this, with more conventional focuses.
Citera
2002-04-20, 02:08
Medlem
Ketamin

Donotcover, det där låter som läskiga grejer.
Inget jag vill få i mig i ett främmande land
Citera
2002-04-20, 02:57
Medlem
inte för det har speciellt mycket med ämnet att göra eg.
Men e och brajj kan ju inte bli lättare att få tag på där..
åtminstonde inte på party ställena..
Va på magaluf i sommras, då vare bara köpa av vilken neger som helst som går där på gatorna överallt på kvällar o nätterna..
billigt, och riktigt bra röka, inte vet jag om det är det standard där eller om vi bara hade tur dom gångerna vi köpte....
men satan vilka party veckor det blev..
Citera
2002-04-20, 13:55
Medlem
Re: Ketamin

Citat:
Ursprungligen postat av Anna
Donotcover, det där låter som läskiga grejer.
Inget jag vill få i mig i ett främmande land

[color=darkred]det låter nog mer dramatiskt än vad det igentligen är... jag har haft himla trevlig upplevelser på Ketamin.. jätteskojjigt!! inget läskigt alls![/color]
Citera
2002-04-20, 13:56
Medlem
dze
[color=darkred]vad kostade e:na då?[/color]
Citera
2002-04-20, 15:47
Medlem
Mins inte.. speciellt eftersom jag inte köpte e. :?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in