2007-03-11, 18:00
  #1
Bannlyst
Tjena!

Har lite problem med norton töntivirus. En prenumeration på 30 dagar följde med köpet av datorn och visst... det funkade bra så länge det varade, men nu har mähät fått fnatt - rutor om att jag är i "riskzonen" eftersom programmet är avaktiverat ploppar upp var och varanan minut och det börjar bli lagom irriterande. I lägg till/ta bort program kan jag bara välja att avinstallera LiveReg, vilket inte heller funkar eftersom den klagar på att programmet används av Internet Security och Norton Antivirus.

RegCleaner brukar vara bra på sånt här, men det programmet funkar inte på min burk av någon underlig anledning.

Idéer?

EDIT: Oops, postade fel. Kan någon vara vänlig och flytta?
Citera
2007-03-11, 18:11
  #2
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Tjena!

Har lite problem med norton töntivirus. En prenumeration på 30 dagar följde med köpet av datorn och visst... det funkade bra så länge det varade, men nu har mähät fått fnatt - rutor om att jag är i "riskzonen" eftersom programmet är avaktiverat ploppar upp var och varanan minut och det börjar bli lagom irriterande. I lägg till/ta bort program kan jag bara välja att avinstallera LiveReg, vilket inte heller funkar eftersom den klagar på att programmet används av Internet Security och Norton Antivirus.

RegCleaner brukar vara bra på sånt här, men det programmet funkar inte på min burk av någon underlig anledning.

Idéer?

EDIT: Oops, postade fel. Kan någon vara vänlig och flytta?
Download and run the Norton Removal Tool
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

varför inte låta dom göra det ?
Citera
2007-03-11, 18:19
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av call3
Download and run the Norton Removal Tool
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

varför inte låta dom göra det ?



Tusen tack!
Citera
2007-03-11, 19:22
  #4
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
EDIT: Oops, postade fel. Kan någon vara vänlig och flytta?

Jomenvisst.

/Mod
Citera
2007-03-18, 12:30
  #5
Medlem
Hade samma problem så jag tackar för länken å slänger norton åt helvete å välkomnar NOD32 =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in